Управлінська програма kmbs: Школа сервісу
Запрошуємо на програму керівників, які прагнуть зробити якісне обслуговування стратегією свого бізнесу та мріють, щоб про сервіс їх компанії задоволені клієнти розповідали один одному.
Програма буде корисна компаніям будь-якої сфери діяльності, де є клієнти, бо в бізнесі сьогодні не існує B2B або B2C, а існує лише P2P (People 2 People).
У 2017 році це єдина програма «Школа сервісу» kmbs в Дніпрі.
Маркетинг — це те, що ви про себе думаєте, а сервіс — це те, якими ви є насправді. Учасники програми розроблять власну стратегію сервісу, яка дозволить збільшити прибуток на 25-30%, знизити витрати на маркетинг, позбутися конкуренції в ціні та якості, перейти від «покращень» до побудованої системи, що генерує бажаний власнику результат.
Про те, як створити систему WOW-сервісу без великих інвестицій, системно працювати з персоналом і здобути справжню лояльність споживачів — будемо говорити у Дніпрі вже наступного тижня.
Аудиторія програми:
Власники та директори компаній, які замислюються про те, аби зробити якісне обслуговування стратегією компанії і потребують системного погляду на сервіс, клієнтів та продажі.
Автор і викладач:
Анастасія Владичинська – міжнародний консультант з сервісу. З 2005 року змінює рівень сервісу в Україні та Росії. Єдиний сертифікований консультант з сервісу в Східній Європі, партнер компанії The Dijulius Group, USA (клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino’s Pizza, Hallmark).
В Україні працює з банками, IT компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок – комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими клієнтами замість постійного пошуку нових.
Детальніше про програму: http://kmbs.ua/pur/shkola-servisu-dnipro.