Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Сб, 11 травня 2024
05:39

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Борис Філатов зустрівся з представниками Європейського банку реконструкції та розвитку

Борис Філатов зустрівся з представниками Європейського банку реконструкції та розвитку

10 квітня міський голова Дніпра Борис Філатов зустрівся з представниками Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) і Європейського інвестиційного банку (ЄІБ).

Сторони обговорили спільні проекти, а саме – завершення будівництва метрополітену у Дніпрі та оновлення міського тролейбусного парку.

Також ішлося про проекти з енергоефективності в бюджетних будівлях, безпеки дорожнього руху, перегляду схеми громадського транспорту (грантовий проект ЄІБ), розробки системи електронної оплати проїзду (грантовий проект ЄБРР).

«Ми з вами вже стали добрими друзями. Сподіваюся, що ви задоволені нашою спільною роботою. Дніпро зацікавлений у роботі з вашими фінансовими інституціями. Я маю надію, що ми лише продовжуватимемо та поглиблюватимемо нашу співпрацю», – зазначив Борис Філатов.
Директор департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради Ігор Маковцев під час зустрічі відзвітував про просування в реалізації проекту з оновлення тролейбусного парку:
«Дніпро розглядає можливість придбання 50 одиниць транспорту для КП «Дніпровський електротранспорт». Наразі ми відправили документацію на закупівлю, банк дасть рекомендації, і тоді протягом 45 днів підпишемо кредитну угоду з ЄБРР. Зробити це сподіваємося в середині липня».
У свою чергу старший економіст сектору транспорту ЄІБ Іштван Хайзінгер додав, що Європейський інвестиційний банк зацікавлений у співпраці з Дніпром.



Gorod.dp.ua на Facebook.


сергей  (17.04.18 07:31): И мусоровозы будут, и троллейбусы
видео https://youtu.be/OWNS2X5wyAI
Відповісти | З цитатою
психиатру Лохову с Сосновки  (16.04.18 01:05): Ну вот хорошая новость,даже врачи ехать будут на новых. Відповісти | З цитатою
Слесарь  (15.04.18 21:58): я ни понимаю почему нельзя снова востановить старые маршруты тролейбусов кто их загубил. О так взял бы и уе..л. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
ваті  (14.04.18 07:26): ґебельси пукіна вперто переконують УКРАЇНЦІВ що у нас все погано.. правди нема.. фсьо дорага і не буде щастя поки пукіна в дупу не поцілуєшьь..
ТА ВЖЕ ДІТИ З ВАС-дебілів не сміються ВИ ВЖЕ ВСІМ НАБРИДЛИ
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 3
Марина  (12.04.18 23:16): Подскажите, есть факт грубого и предвзятого общения водителя маршрутки с пассажирами, куда жаловаться? Есть видио с диалогом Відповісти | З цитатою | Обговорення: 3
Полиграфф  (12.04.18 22:04): Слева - злые лица, справа - немой вопрос в глазах: кто это перед нами?
Да уж.
Відповісти | З цитатою
Элка  (12.04.18 20:14): Троллейбусы это хорошо, только сразу нужно будет цену повысить до 7 грн как в маршрутках. А чтобы убрать маршрутки в центре города, есть еще одна инновационная и довольно правильная идея: Так как трамваи вечером ездят редко, а рельсы простаивают нужно взять кредит и закупить штук 40 пассажирских вагонеток, запустить их на маршруте первого трамвая и обязательно ввести в них электронный билет. Если бы я была мэром города то уже через 3 года в Днепре была бы лучшая транспортная система в мире. По центру ездили бы современные вагонетки, по набережной, победе, и центру - велорикши (после их модернизации электродвигателями они будут по всему городу). А чтобы добраться с левого берега на правый или наоборот по Днепру будут ходить гондолы, правда только в летнее время. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Горожанин  (12.04.18 11:41): Этим сколько денег не давай, все равно все стырят, а пропажу на попередников или стелочников спишут. А эффективность их управления мартовский снегопад показал. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Элка  (12.04.18 10:45): Вот, население растет, только вот лучше от этого не становится, если для закупки 50 троллейбусов нужен кредит.
Проезд нужно однозначно поднимать, иначе кредит будем брать, чтобы эти троллейбусы ездили.
А так как у нас население растет как на дрожжах, то надо перенимать опыт из других густонаселенных стран - закупать велорикши. Весь общественные транспорт ездит забитым, а в велорикше максимум 4 человека будет, а так конструкции идут обычно на 2 человека. Думаю после сессии начать копить на кредит, потому что вы как всегда меня не послушаете.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Игорь  (12.04.18 10:34): Вот вам местная статистика -Днепр снова стал городом-миллионником. Численность его населения на 1 декабря 2017 года составляет 1 млн.3 тыс.344 человек. Год назад население составляло 978 тыс.943 человек. Т.е. прирост – 24 тыс.401 человек.
Об этом сообщило главное управление статистики в Днепропетровской области.
А вот демографическая ситуация в Днепропетровской области в январе-ноябре 2017 ухудшилась. Численность населения на 1 декабря 2017. составила 3 млн.233 тыс. 006 человек. Год назад в области проживало 3 млн. 234 тыс.622 человек. Остается существенным превышение числа умерших над числом живорожденных: на 100 умерших - 54 живорожденных. А про гугл я написал потому что комментарии с ссылками удаляются.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1 2 3
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
1,2
млн. нових дерев висадять на Дніпропетровщині

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті