Абітурієнти Дніпра масово скаржаться на якість аудіювання під час ЗНО.
4-го червня десятки випускників місцевих шкіл разом із батьками прийшли до Дніпропетровського регіонального центру оцінювання якості освіти, аби апеліювати результати ЗНО із англійської мови. Кажуть: одне із завдань, а саме — аудіювання — запис був неякісним і розібрати що каже диктор було неможливо.
Данило закінчує україно-американський ліцей з поглибленим вивченням англійської, міжнародні сертифікати підтверджують його рівень володіння мовою. Хотів, каже, поступити у виш і вчитися на перекладача. Тож саме іспит з іноземної мови для хлопця — профілючий. Помилок, певен Данило, він припустився через якість аудіозапису, який надали на екзамен.
Данило Бобильов, складав ЗНО із англійської: «Это были посторонние шумы на записи, это было эхо, которое съедало эти все слова и не было понятно их значение. Не было понятно что говорят за слово. Неправильное произношение по требованиям английским, американским. Ни грамматики, ни каких-то лексических особенностей — вообще было все неясно. Я сделал из-за этого очень много ошибок. У меня 8 из 16 правильных ответов в аудировании. В самом тесте у меня 2 ошибки».Віталій — випускник спеціалізованої школи із поглибленним вивченням математики. Аудіювання вважав найлегшою для себе частиною іспиту — спілкувався англійською з носіями мови і проблем не мав. Але на іспити сталося неочікуване: половину слів було не розібрати, юнак розхвилювався і наробив помилок ще і в теоретичних завданнях.
Віталій Губерт, випускник спеціалізованої школи №13: «Я сдавал очень много международных тестов Кембриджа, Оксфорда, и там было аудирование. И у меня они получались хорошо. А тут получилось так, что было непонятно. Многие мои друзья ставили наугад и выходили просто в недоумении. Идет, допустим, дорожка английского языка. Он говорит слово, там: «I have a car», а звучит “I (нерозбірливий набір звуків) car”. Один мальчик с моей аудитории поднял руку и сказал об этом инструктору. На что инструктор никак не отреагировал».Ці двоє — не єдині, хто вважає себе постраждалими від якості фонограми. На 9-ту годину ранку 4 червня до Дніпропетровського регіонального центру оцінювання якості освіти надійшло 36 звернень пост-фактум. Апеляцій власне під час екзамену подали близько десятка.
Марина Горбенко-Хвастунова, директор Дніпропетровського регіонального центру оцінювання якості освіти: «Якщо проблема була масовою, за коментарем Українського центру з’ясувати може тільки психометричний аналіз тесту. Тобто, коли відомо, чи впливали завдання із аудіювання на загальний хід виконання роботи кожним абітурієнтом. І саме як. Це психометрія. Це детальний аналіз. Я думаю, що той детальний аналіз ще і буде оприлюднений. А ось результати того, як будуть зараховувати кожне завдання, буде із 12-го до 14-го червня. В цей інтервал будуть прийматися Українським центром оцінювання якості освіти».
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |