Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Вт, 14 травня 2024
01:52

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Роботи з комплексної реконструкції проспекту ім. Газети «Правда» продовжуються

|«« «« »» »»|

Черговим етапом комплексної реконструкції проспекту ім. Газети «Правда» в Дніпропетровську стане будівництво надземного пішохідного переходу, яке вже розпочалося.

Голова Дніпропетровської облдержадміністрації Дмитро Колєсніков провів виїзну робочу нараду щодо ходу будівництва переходу.

Роботи з комплексної реконструкції однієї з важливих в'їзних магістралей Дніпропетровська продовжуються – на проспекті ім. Газети «Правда» будується новий сучасний надземний перехід закритого типу у вигляді скляного мосту на перетині проспекту імені Газети «Правда» з проспектом Воронцова.

«Під час першого етапу комплексної реконструкції проспекту ім. Газети «Правда» проведені всі роботи з облаштування якісного дорожнього полотна та благоустрою. Відтепер одна із головних в'їзних магістралей міста отримала нове обличчя – підвищена пропускна спроможність, знижена аварійність. Тепер наше завдання – підвищити безпеку руху для пішоходів», - сказав Дмитро Колєсніков.

«Відкриття підземних та надземних пішохідних переходів – це безпека жителів Дніпропетровщини. Роботи з будівництва повинні проводитися відповідно до графіку та завершитися вже цього року», - наголосив Дмитро Колєсніков.

Надземний перехід буде виконаний з металоконструкцій з алюмінієвими декоративними елементами, виготовлених виробниками Дніпропетровського регіону, а також високоякісного міцного скла типу «триплекс», яке задля сонцезахисту буде облаштоване затемнюючою плівкою. Перехід буде закритого типу, щоб виключити потрапляння всередину споруди й у механізми ескалаторів атмосферних опадів. Для підйому та спуску пішоходів запроектовані по два ескалатори на кожному кінці мосту. Для комфортності пересування пішоходів і зменшення вібрацій пішохідні доріжки у переході будуть викладені спеціальною м'якою гумою. На випадок профілактики й ремонту ескалаторів запроектовані металеві сходи шириною 1,5 м на кожному кінці мосту. Для проходу пішоходів в нічний час передбачене освітлення всередині пішохідного мосту. Конструкція переходу передбачає необхідні умови для руху інвалідів, які пересуваються на візках. Також всередині переходу запроектовані службові приміщення для охорони і оператора обладнання.

Як доповів губернатору Дмитрові Колєснікову директор ТОВ «Українсько-Польське підприємство «УПС» Тарас Палій, на об'єкті вже закінчені підготовчі роботи з перевлаштування мереж водопроводу діаметром, виніс кабелів та контактної мережі тролейбуса. Наразі ведуться роботи з улаштування опорних паль. Зокрема, наразі вже встановлено 12 паль. Також вже виготовлені металоконструкції переходу, які знаходяться на зберіганні.

Загальна вартість будівництва надземного переходу складає більше 17 млн грн. Фінансування проходить за рахунок державного та місцевого бюджетів.

Капітальна реконструкція пр. ім. Газети «Правда» розпочалася у 2011 році. Врамках комплексної реконструкції проспекту було виконано капітальний ремонт проїзної частини. Укладання асфальтобетонного покриття на проспекті імені газети «Правда» здійснювалося за найсучаснішими технологіями й високими європейськими стандартами. Контроль за якістю робіт з укладання двошарового покриття також здійснювався за спеціально розробленою технологією, яка застосовується в європейських країнах. Зокрема, відповідно до зазначеної технології контролювалася температура суміші в кожному автомобілі на місці укладання. Через кожні 100 метрів покриття перевірялися висотні позначки, поперечний похил, ширина й товщина шару, щільність і т.д.

На другому етапі – в 2012 році реконструйовані три підземні переходи (в районі Юр`ївської розв'язки, вулиці Калинова та вулиці Байкальська). У ході реконструкції була повністю замінена їх гідроізоляція, електроосвітлення, сходи, відремонтовані стіни й підлога, влаштовано пандуси для пересування інвалідів-візочників та пішоходів з дитячими колясками. На входах у підземні переходи збудовані нові павільйони.

Довідка:

Проспект імені Газети «Правда» є магістральною вулицею регульованого руху протяжністю 6 км, яка має вісім смуг руху транспорту (по чотири в кожну сторону) на ділянці від Центрального мосту до розв'язки на перетині з вулицею Каштановою, а далі в сторону виходу з міста у Донецькому напрямку – 6 смуг руху (по три в кожну сторону). Ширина проїзної частини проспекту сягає 30 м.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Вячеслав  (06.03.13 13:34): Окна на торцах этого сооружения необходимо сделать не прозрачными. Для того что бы хорошие и не хорошие люди не заглядывали в окна жильцам домов находящихся по близости этого чудо моста. Надеюсь что этот момент архитекторы учли. Відповісти | З цитатою
нелюбовь  (05.03.13 16:39): да , судя по комментам народ любит свою власть Відповісти | З цитатою
лева  (05.03.13 16:37): нужно еще научить людей пользоваться переходами, ето самое тяжолое. Наш народец ну не как не желает ходить через переходы Відповісти | З цитатою
Resha  (05.03.13 00:57): Я в шоке от комментариев!!! Как это нам не нужны надземные пешеходные переходы???!!! Очень нужны! Причем на каждом перекрёстке. Дабы обезопасить пешеходов и водителей тоже от "случайных встреч". Только в эту субботу на Набережной Победы наблюдала трагическую аварию. На дороге лежал мёртвый человек, его вещи разбросаны были по всей дороге. Это ж какая сила удара была? На месте аварии было много милиции, скорой помощи, телевидения. Трагедия ужасная. И ВСЁ ЭТО СЛУЧИЛОСЬ НА ПЕШЕХОДНОМ ПЕРЕХОДЕ (напротив студенческих общежитий). Надеюсь погиб не ребёнок. Так, что я считаю, что на таких широких, скоростных дорогах как пр.Правда, Набережная Победы, ОБЯЗАТЕЛЬНО должны быть надземные переходы. Пусть они будут не такие ультрамодные, современные и дорогие как на пр.Правда (который строят уже второй год), но зато их будет много. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Leo  (04.03.13 16:20): Зачем нам ваши переходы?!И без них всегда обходились!Вы лучше скажите, когда дороги будете делать!!!Героев Сталинграда от городского кладбища до ул. Титова впринципе вообще дорогой назвать нельзя, яма на яме. Тополь и дорога с Героев Сталинграда к нему - та же история!Неужели нельзя раз и на оооочень долго сделать новую дорогу и забыть оней, нежели каждый год подлатывать!Там уже не осталось родного асфальта, только латка на латке. Это ужас, это ПОЗОР НАШЕМУ ГОРОДУ!!! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Котопёс  (04.03.13 14:56): В комментах проскакивают аналогии с Третим Рейхом, ну значит и я кину 5 копеек. Значится так..На первом фото видим Генриха Гиммлера в пенсне, который инспектирует еврейское гетто. Пейзаж смахивает на пригород Варшавы в конце 40-хх. Слева - фельдмаршал Геринг в фуражке, рядом шеф криминальной полиции Восточных территорий оберштурмбаннфюрер СС доктор Эрвин Вайнманн. В цивильном стоят чины из министерств и ведомств, прикидывая где-бы разместить очередную электропечь Интерпайпа. Дядя с указкой предлагает написать над проспектом афоризм "Arbeit macht frei". Что в переводе с арийского, означает - "Труд делает свободным".. Ну вот как-то так. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Макс  (04.03.13 12:26): Это новое покрытие потрескается ровно через год или два, как на набережной победы и запорожском шоссе. Европейские стандарты говорите? Гитлер еще в 40-е 20 века в Германии построил автобаны которые стоят и сейчас, а у нас дорогу делают на пару лет. Жесть. Зачем так нагло деньги в карман ложить. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Евгений  (04.03.13 12:02): А чиновники у народа спросили, нужно ли городу это произведение 21 века за 17 млн. грн.!!! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Абориген  (04.03.13 11:38): "Отныне одна из главных въездных магистралей города получила новый облик - повышена пропускная способность, снижена аварийность." - Черный юмор какой-то! Как можно такое писать? Я бы как минимум рассмеялся в лицо тому человеку, кто это сказал! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Калл  (04.03.13 10:25): Граждане, а подскажите мне, чего это на пр. Правды гОвном воняет каждый день?! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
1 2 3 4
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
150
нових ліфтів планують встановити у Дніпрі у 2024 році.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті