Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Gorod`ській дозор
Чт, 25 квітня 2024
03:03

GOROD`СЬКІЙ ДОЗОР

Влад Фрейзер


17 березня 2019, 18:31

Олександр Слобожан: Органи місцевого самоврядування мають ставати більш незалежними від фінансової підтримки держави і вчитися самостійно заробляти кошти

У Києві пройшла міжнародна конференція "Місце України у світі: муніципальний маркетинг і брендинг", організована Проектом Федерації канадських муніципалітетів та Асоціації міст України «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС). Він реалізується за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Канади. Мета заходу - обмін знаннями та досвідом у сфері брендингу й маркетингу міст. Участь у заході взяли представники міністерств України, міжнародні та українські експерти, посланці українських міст та компаній, які працюють у сфері брендингу територій.
У Конференції взяв також участь виконавчий директор Асоціації міст України Олександр Слобожан. Виступаючи перед присутніми, він наголошував: "Органи місцевого самоврядування мають ставати більш незалежними від фінансової підтримки держави і вчитися самостійно заробляти кошти. Для цього необхідно планувати розвиток територіальних громад, створювати сприятливий інвестиційний клімат, працювати над брендингом. Очільники громад мають 30 відсотків свого часу приділяти популяризації діяльності ОМС. Завдання АМУ, що об'єднує 760 територіальних громад, в яких проживає понад 80 відсотків населення України, сприяти розвитку громад, адже хто перший виходить на ринок, той отримує переваги, нові можливості і, в кінцевому результаті, виграє".
В рамках заходу відбулися пленарні засідання і відкриті дискусії, майстер-класи з питань муніципального брендингу та маркетингу, зокрема, щодо залучення інвестицій і просування туристичних продуктів. А темами для обговорення стали: "Місце України у світі: національний брендинг і маркетингові ініціативи", "Сучасна теорія та практика муніципального маркетингу та міжнародний досвід брендингу територій", "Українські міста у світі: муніципальні брендингові та маркетингові ініціативи", "Ребрендинг: виклики і як рухатися вперед до ребрендингу / перепрофілювання України", "Досвід і кращі практики Канади у сфері муніципального маркетингу та брендингу".





Останній раз редагувалося: 17.03.2019 18:32
Переглядів: 325
Усі записи автора | << | >>

Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ській дозор | Обговорити тему на форумах | Газета оголошень

Мій gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті