|«« | «« | »» | »»| |
1 грудня до Міжнародного дня людей з інвалідністю у фойє міської ради Дніпра презентували виставку «Школа відкрита для всіх».
На ній представлено майже 30 робіт, на яких зображені діти з особливими освітніми потребами під час уроків. Фотографії зроблено у закладах, де є інклюзивні класи.
«Діти з особливими освітніми потребами мають стати особистостями, як і всі інші діти. Наше головне завдання – зробити так, щоб ці діти не почувалися інакшими. Вони мають вчитися, спілкуватися і жити таким самим життям, як і інші діти. Цьогоріч ми відкрили близько 50 інклюзивних класів, наступного року плануємо стільки ж», – зазначив заступник міського голови Олександр Шикуленко.Виставку організовано спільно з громадськими організаціями «Ангели дитинства» та «Особливе дитинство». На відкриття завітали директори шкіл, які впровадили інклюзивне навчання, та батьки дітей з особливими освітніми потребами. Головна мета експозиції – привернути увагу до розвитку інклюзивної освіти, а також продемонструвати батькам здорових дітей, що хлопці та дівчата з інвалідністю нічим не відрізняються від інших школярів.
«Такі заходи потрібні для інформування про те, що існує проблема інвалідності у дітей та є різні шляхи її вирішення. Завдяки інклюзії моя дитина навчається не у спеціалізованому, а у загальноосвітньому закладі. До садочка син не ходив. Я боялася, як сприйматимуть мою дитину. Але після багатьох занять та підготовки ми успішно відправили його до школи», – сказала мама дитини з аутизмом Оксана Букач.Виставка працюватиме у мерії до 12 грудня.
Довідка. Наразі у Дніпрі освіту здобуває 1 074 дитини з особливими освітніми потребами. Для цього у місті працює 150 інклюзивних класів на базі 50 освітніх закладів. Супровід під час навчання таких дітей забезпечують психологи, вчителі та їхні асистенти, соціальні та корекційні педагоги.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |