Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Вт, 13 травня 2025
23:26

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

За дорученням Бориса Філатова у Дніпрі перевіряють якість роботи перевізників

За дорученням Бориса Філатова у Дніпрі перевіряють якість роботи перевізників

У Дніпрі за дорученням мера Бориса Філатова створено комісію з перевірки роботи міських автобусних маршрутів.

Щонайменше протягом місяця інспекція з питань благоустрою Дніпровської міської ради, представники департаменту транспорту та транспортної інфраструктури, а також поліція відстежуватимуть, як автотранспортні підприємства та водії маршруток дотримуються правил перевезення пасажирів. Порушники втратять право обслуговувати мешканців міста.

«Майже щодня до міської ради надходять скарги на перевізників: переповненість маршруток, недотримання графіка курсування, невідповідність технічного стану машин тощо. Міський голова видав розпорядження, відповідно до якого було створено спільну робочу групу з перевірки виконання умов договорів автомобільними перевізниками, які обслуговують міські автобусні маршрути загального користування. Поліція складає адмінпротоколи, а комісія – акти перевірки. За кількістю актів ми визначимо найгірших перевізників, з якими місто розриватиме договори», – розповів керівник інспекції з питань благоустрою Руслан Мороз.
Він також наголосив, що перевірки проводитимуться щодня в усьому місті таким чином, аби перевізники не могли підготуватися.

«Ми зупинили декілька маршрутних таксі. Один водій отримав штраф у розмірі 170 грн за те, що перевозив пасажирів стоячи. У такому транспортному засобі передбачено лише 19 місць для сидіння», – зазначив лейтенант поліції Віталій Холодулькін.






Gorod.dp.ua на Facebook.


Руслан  (19.06.19 08:22): Прошел год, а все по старому ))) Более того за весь мой опыт пользования городским транспортом Днепра (26 лет) всегда так было. К сожалению никакие филатовы это не могут исправить. Один трындеж и коррупция. Відповісти | З цитатою
СМИ  (07.03.18 08:54): После манипуляций с транспортом на Слобожанском, посмотрите какую аварийную ситуацию сделано в тупике 115 , возле военкомата. Посмотрите какие "душогубки" появились вместо евроавтобусов. Ребята, ну ненада так делать, мы же люди. Не давите бизнес, не будет дорожать транспорт. Запустите по нормальной схеме транспорт. Відповісти | З цитатою
Элка  (07.03.18 06:08): А вот если маршрутки будут ездить без стоячих пассажиров да ещё и с непеределанными автобусами, то стоимость проезда точно будет 12-20гр.
А электротранспорт продолжают намеренно убивать. Поэтому в нынешней ситуации лучше не возмущаетесь, что маршрутки переполнены и неисправны, тогда за счёт стоячих хоть цену за проезд можно удержать.
Відповісти | З цитатою
Добрый пес  (06.03.18 23:21): Ерунда все это. Только когда нормально будет ходить городской электротранспорт только тогда проблема решится. Нафига будут эти ваши маршрутки, если я могу комфортно проехать на нормальном троллейбусе. Скорость? Такая же - маршрутка останавливается везде, где только можно. Відповісти | З цитатою
Город  (06.03.18 17:57): Для того,чтобы не было стоячих должно быть обеспечено нужное количество маршруток. В час пик маршруток больше, потом меньше. Відповісти | З цитатою
Блогер. Анархист.  (06.03.18 17:42): Думаю если начинать транспортную реформу.
Это должна быть полная замена старых перевозчиков.
И пускать на рынок перевозок в Днепре. Новых перевозчиков.
У которых полностью обновленные парки. То есть это Большие и среднего класса автобусы.
Только так можно добиться в городе порядка на дорогах.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Блогер. Анархист.  (06.03.18 17:32): Самые худшие перевозчики это Игрек а Автотранссервис.
В автотранссервисе водители курят в салоне, рулят и по телефону разговаривают.
В Игреке водители хамят льготникам и глухие не слышат остановок.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Сергей  (06.03.18 15:32): Что значит не брать стоячих? А как люди должны добираться на работу и с работы, у нас что есть альтернатива в виде муниципального транспорта. Филатов не понятно о ком заботится, скорей всего его цель наполнять бюджет города за счет штрафов маршрутчиков. Цинично держат людей за дураков, как теперь на работу ездить если маршрутка будет заполняться в начале пути. А как ездить на работу нам, кто живет в середине пути маршрутки, особенно после жил.массивов. Вы прекрасно поняли о чем я пишу. Филатов, остановите свое распоряжение. Вначале обеспечьте город муниципальным транспортом по всем магистралям. А сейчас людей не интересуют эти зачастую недостоверные приписки, нам работать надо. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
vis  (06.03.18 15:06): Очередные понты! Через неделю-две всё будет по-прежнему. Как возле каждого столба останавливались, стоячих брали, так и будут Відповісти | З цитатою
Александр  (06.03.18 14:56): После того, как отменили маршрутку № 99 с Левобережного-2 до пл. Старомостовая, в час "пик" практически невозможно уехать с улиц Петрозаводская, Гринченко в сторону пл. Старомостовая, так как маршруты 41, 82 не справляются с пассажиропотоком в утренние и вечерние часы, кроме того жители улиц Гринченко, Петрозаводская, Онежская, Гагринская и т.д. остались без прямого сообщения с ж/м Левобережнвй, Березинский. Там находятся магазины, аптеки, банки, школы, детские сады, рынок. Добраться с вышеуказанных улиц туда теперь невозможно. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1 2
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
1 689 000
євро вартість одного сучасного трамвая

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті