Уже два дні в Дніпрі триває перевірка якості роботи міських автобусних маршрутів, яку розпочали за дорученням мера Бориса Філатова. Комісія виявила 24 порушення на маршрутах 151А, 101А, 91, 73, 87А, 107, 40, 116, 126, 56, 122, 76. Було складено відповідні акти.
Про це під час брифінгу 7 березня повідомив керівник інспекції з питань благоустрою Руслан Мороз.
«Серед поширених порушень – перевезення більшої кількості пасажирів, ніж зазначено у техпаспорті транспортного засобу. Так, наприклад, за техпаспортом можна перевозити лише 6 пасажирів стоячи, а їх у маршрутці від 10 до 20», – пояснив Руслан Мороз.
За словами посадовця, перевізники не зможуть підготуватися до інспекції, оскільки характер перевірок постійно змінюється.
Так, цими вихідними представники комісії їздитимуть у маршрутних таксі як звичайні пасажири та стежитимуть, чи зупиняються водії у встановлених місцях, чи дотримуються правил дорожнього руху тощо.
«З понеділка вигадаємо щось нове, – каже Руслан Мороз. – За результатами перевірок буде розірвано договори з недобросовісними перевізниками. Також транспортний департамент перегляне кількість машин на кожному маршруті, інтервал руху, щоб кожен пасажир міг із комфортом пересуватися містом».
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
ВСЕ ЙДЕ ДО ТОГО що за 3-5 років замість АРМІЇ злодіїв в 1500воділок залишиться 600 ВОДІЇВ МІСЬКОГО ТРАНСПОРТА...!!!
електронні квитки - тролейбуси - трамваї - метро ДОКОНАЮТЬ злодюжек-ваділок та їх хазяйчіків = мафіоз Відповісти | З цитатою
Ответьте себе на два вопроса:
1. Почему маршрутки не оборудованы кассовыми аппаратами с жестким контролем их использования. Это уберет черный нал у маршруток, покажет истинную заполняемость транспорта и прибыль хозяев маршрутов, прекратит сказки об убыточности у перевозчиков и позволит наполнить бюджет налогами.
2. Почему полиция бездействует, когда маршрутки, забитые стоячими пассажирами еще и создают аварийную ситуацию, осуществляя посадку и высадку пассажиров в запрещенных местах, что является грубым нарушением ПДД и подвергает угрозе здоровье и жизнь жителей города?
Власть должна выполнить свои прямые обязанности и просто навести порядок, но не хочет, потому что тогда не будет откатов от маршуток… Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
В первую очередь я подняла бы стоимость проезда в трамвае/троллейбусе до 3гр. Это позволило бы не требовать дотаций на обслуживание подвижного состава и зарплаты. А это 170млн гр в год.
Тогда электротранспорт ходил бы с 5 до 24 часов с нормальными интервалами. То есть у людей была б альтернатива.
В 2016 году на сэкономленные 140млн гр я купила бы 40 новых больших автобусов(Богдан или МАЗ), чтобы запустить их в густонаселённые районы, где нет электротранспорта. Стоимость проезда 4 гр.
А на 30млн гр купила бы 2 новых трамвая Татра-Юг.
В 2017 году на сэкономленные деньги я купила бы 8 трамвайных вагонов и 10 троллейбусов. Плюс те 40 троллейбусов, которые сейчас купили.
В 2018 году на сэкономленные деньги я бы приобрела 30 троллейбусов и 2 трамвая.
То есть в Днепре было б 80 новых троллейбусов и 12 новых трамваев.
Тогда маршрутки уже сейчас потеряли бы статус монополиста и не возили бы людей сверх нормы. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 5