|«« | «« | »» | »»| |
У Дніпрі після капітального ремонту Центральний міст став більш безпечним для пішоходів і водіїв. Зокрема, завдяки відбійникам усунули небезпеку зустрічного зіткнення автомобілів.
Про це під час виїзної пресконференції розповів заступник начальника управління ремонту та експлуатації автодоріг Дніпровської міської ради Олександр Цирульников.«Під час капітального ремонту Нового мосту було встановлено центральний блок бар’єрного огородження, який працює за принципом огородження типу «Нью Джерсі». Його розробили в США неподалік від Нью-Джерсі наприкінці 50-х років минулого століття. Відтоді цю форму широко використовують у всьому світі», – розповів Олександр Цирульников.Водії схвально оцінюють відбійники. Так, Анатолій Ковальський каже, що за такої інтенсивності руху вони відіграють дуже важливу роль для безпеки:
«У разі зіткнення такі огорожі не «рвуться» і не «пускають» авто на зустрічну смугу. Раніше відбійників не було і тому було багато аварій».Так, встановлення подібного центрального бар’єрного огородження на Московському мосту в Києві дозволило знизити аварійність майже на 20 %. Кияни також вимагають улаштувати подібний відбійник і на мосту Патона.
Під час ремонту переправи у Дніпрі подбали і про пішоходів – встановили нове перильне огородження. Подібні конструкції є на мосту канадського міста Чилівак.
«Металеве поручневе огородження дозволяє безперешкодно пересуватися як пішоходам, так і велосипедистам. На ньому встановлено проміжні опори для кріплення перильного огородження від інших», – розповів головний інженер КП «Дніпроавтоміст» Дніпровської міської ради Олег Антонов.Покращилась і тротуарна зона мосту. Там уклали епоксидно-поліуретанове покриття, яке запобігає ковзанню. Це система «SikaCor Elastomastic TF» – смола, що використовується для створення жорстко-еластичних покриттів на сталі та бетоні.
Дніпрянка Ярослава часто ходить пішки по Новому мосту. Вона відмітила, що стало набагато зручніше:
«Тепер нестрашно, не те що раніше. До ремонту ходити пішки було незручно. Каміння, та й слизько було».
Автор: Елена Кузьменко
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Знаете пословицу: "иногда лучше молчать, чем говорить" Відповісти | З цитатою
-опаньки!, проехали?! живы?... ну и слава Богу, точнее Боре... Відповісти | З цитатою
"Раньше было много аварий" - это сколько? на моей памяти крупные ДТП были раз в 3-5 лет. И ДТП были не из-за отсутствия отбойника, а из-за нарушения скоростного режима.
"Беспрепятственно передвигаться как пешеходам, так и велосипедистам" - или пешеходам, или велосипедистам, но ни как не одновременно. Відповісти | З цитатою