Скорингова система від Київстар базується на Big Data. Завдяки сучасному програмному забезпеченню та спеціальним алгоритмам оброблення інформації фінансові організації можуть швидко й з великою точністю спрогнозувати поведінку потенційного позичальника.
Розглянемо докладніше переваги цього електронного продукту від одного з найбільших операторів мобільного зв’язку в Україні.
Київстар активно застосовує інноваційні розробки в галузі Big Data для надання банкам та МФО послуг телеком-скорингу – програми, що перевіряє позичальників і зменшує ризик навмисного неповернення коштів.
Зокрема, послуга фінансового скорингу має великий попит у бізнес-середовищі: багато клієнтів високо оцінили точність і швидкість роботи системи.
Принцип телеком-скорингу – у нарахуванні балів на базі машинного аналізу телекомунікаційної поведінки клієнта:
з ким найчастіше спілкується абонент;
як давно використовує сім-карту;
наявність переадресації на інші номери;
характер пересування людини (як часто вона телефонує або пише SMS з-за кордону);
особливості використання інтернет-трафіку.
Загалом програма аналізує приблизно 2,5 тисячі різних чинників.
Київстар також пропонує антифрод-скоринг, який дає статичну оцінку ймовірності шахрайства – умисного неповернення позики. У цьому сенсі програма незамінна для МФО. Вона визначає, чи перебуває позичальник у місцях позбавлення волі, чи використовує велику кількість унікальних сім-карт, чи змінювався його телефонний номер за IMEI тощо.
Київстар постійно вдосконалює скорингову модель. За потреби розробники можуть створити унікальний продукт відповідно до запитів клієнта, наприклад, коли фінансовій організації конче треба зменшити кількість проблемних позичальників і збільшити відсоток видачі кредитів без кредитної історії.
Компанія пропонує сучасний продукт, що надає актуальну інформацію про позичальника. Система використовує великий обсяг інформації для аналізу благонадійності позичальника. Висока швидкість оброблення заявок і наявність власного API дають змогу значно пришвидшити процес погодження видачі кредитів.
Київстар акцентує на тому, що аналізується виключно характер поведінки людини. На підставі цього будуються інтелектуальні моделі й розраховується знеособлений скоринговий бал (надійний – ненадійний клієнт), який й отримує на виході фінансова організація. Доступу до особистої інформації абонента немає ніхто.
За допомогою інноваційної скорингової системи на основі телекомунікаційної поведінки користувачів можна збільшити кількість ухвалених заявок без перевірки кредитної історії, що однозначно сприяє розвитку бізнесу.
Компанія продовжує працювати над удосконаленням продукту. Незабаром можливе впровадження нових опцій або апгрейд старих для збільшення ефективності й точності аналізу.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |