Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Нд, 15 червня 2025
04:48

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Планові техогляди, поточні ремонти та капітальні оновлення: як у Дніпрі стежать за безпекою автобусних перевезень

Планові техогляди, поточні ремонти та капітальні оновлення: як у Дніпрі стежать за безпекою автобусних перевезень

З початком повномасштабного вторгнення пасажирські перевезення у Дніпрі не припинялися.

Під час масових відключень електроенергії минулої осені та взимку, коли вимушено зупинялася робота електротранспорту, автобусні перевезення продовжували працювати. Маршрути підсилювали додатковим рухомим складом, аби всі мешканці та гості Дніпра мали можливість дістатися дому чи роботи. Усього по Дніпру працюють 92 міські автобусні маршрути. З них 87 обслуговують приватні перевізники – 11 автотранспортних підприємств. Ще 5 маршрутів є комунальними. Щодня на маршрути виходить близько 700 автобусів, які перевозять у середньому близько 300 тисяч пасажирів, із них у середньому 60 тисяч пільговиків.

Увесь автобусний транспорт Дніпра проходить необхідне технічне обслуговування. Його оперативно ремонтують. На одному із автотранспортних підприємств міста щодня на таких видах робіт перебуває близько десяти машин.

«Під час технічного обслуговування автобусів проводимо заміну, ремонт різних деталей. А ще замінюємо фільтри, масла, гальмові колодки, рульові наконечники тощо. Перевіряємо електрообладнання. Якщо щось не працює, то міняємо, ремонтуємо. У середньому на ТО одного автобуса йде один робочий день. Працюють по два спеціалісти на кожній машині. Таке технічне обслуговування для автобуса проводимо раз на 10 тисяч пробігу. Щодня на ТО перебувають у середньому чотири автобуси. Усе робиться для безпечного перевезення наших пасажирів», – розповідає головний інженер автотранспортного підприємства Сергій Пушкарьов.

Олександр Сосновський працює водієм автобуса вже 15 років. До цього кермував тролейбусом. Нині чоловік працює на великому комфортабельному автобусі, говорить, що з війною пасажирські перевезення у Дніпрі не зупинялися.

«Нині є кадрова проблема. Не вистачає водіїв. Багато колег захищають нашу державу. Для пасажирів суттєвих змін не відбулося. Однак змінилися графіки роботи маршрутів. Якщо раніше останні рейси були близько 23:00, то, враховуючи комендантську годину, зараз з кінцевих зупинок – о 21:00 чи 22:00», – зазначив Олександр Сосновський.
Технічні обслуговування, ремонти автобусів, медичні огляди водіїв на автотранспортних підприємствах не зупинялися попри повномасштабне вторгнення рф. Коментує заступник начальника управління транспорту департаменту транспорту та транспортної інфраструктури міської ради Іван Васючков.

«Можуть виникати деякі затримки у придбанні тих чи інших запчастин, зокрема й електроніки, якої багато на великих автобусах «Volvo». Це пов’язано з їхньою відсутністю на складах у постачальників. Тому доводиться чекати 4-5 днів. Зрозуміло, що на цей період автобус не виходить на лінію. Постійно наголошуємо автотранспортним підприємствам на тому, аби вони тримали резерв автобусів на випадок таких ситуацій», – додає він.








Gorod.dp.ua на Facebook.


Кононов Олег  (15.09.23 13:38): Олександр Сосновський працює водієм автобуса вже 15 років???
Звідки 15 років, якщо у нього категорія Д куплена тільки 3 роки тому.
Його вигнали із тролейбусного депо, де він працював водієм тролейбуса і вкрадав грощі, працючи без кондуктора, на маршруті 16 і на постійному графіку.
Відповісти | З цитатою
Пенсионер  (15.09.23 00:31): Ну посмешили! Автобусы - убитые скотовозки, за что там 15 гривен требуют?... Качество не соответствует цене. Троллейбусы и то более комфортабельные, хоть в некоторых кондиционеры установлены. А автобусы это мрак, пожилым людям очень тяжело целый день в этих корытах ездить. Відповісти | З цитатою
Петя К.  (14.09.23 16:20): Ну гумористи! Ну розважили! Яке автопідприємство, кажете? Прямо, здається, за лаштунками театру драми та комедії. Відповісти | З цитатою
Своя  (14.09.23 14:57): якисть пэрэвезэнь, яка якисть!??? Посмотрите на Богданы - дрова дровами, едешь как в тракторе! Відповісти | З цитатою
.  (14.09.23 13:26): яка безпека перевезень може бути, якщо пасажирів, замість сучасного міського транспорту, возять сараї, в яких неможна перевозити навіть тварин? Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Чи потрібно ввести шахи у шкільну програму: думки мешканців Дніпра (опитування) (9)

•  У Дніпрі активізувалися шахраї, які видають себе за контролерів ДТЕК (7)

•  Через аварійний стан: на Старому мосту капітально відремонтують трамвайні колії (6)

•  У Дніпрі пройшли чергові рейди проти стихійної торгівлі: виявлено порушників (5)

•  У Дніпрі патрульні штрафують водіїв-порушників, які паркують свої автомобілі на місцях для людей із інвалідністю. (5)

•  Ще одна перемога для Дніпра: мерія вирішила багаторічну проблему водопостачання мешканців по вул. Мандриківській, 136 (4)

•  Уперше в історії три «Золоті мʼячі» разом уже у Дніпрі: де можно побачити нагороди Блохіна, Бєланова і Шевченка (3)

•  у Дніпрі триває оновлення трамвайних рейок для запуску низькопідлогових трамваїв (3)

•  Парк імені Володі Дубініна стає місцем системного вандалізму (3)

•  Калинову перетворюють на пустелю? Чому там масово видаляють тополі (3)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
9
млн евро на нові трамваї витратить місто у 2025 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті