Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Чт, 01 травня 2025
05:36

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Що відбувається в дніпровському метро, коли зупиняється рух поїздів

Що відбувається в дніпровському метро, коли зупиняється рух поїздів

Для безпеки дніпрян. Роботи проходять під землею запівніч. Удень підземка Дніпра перевозить пасажирів, а вночі триває активна робота з обслуговування інфраструктури. Це дозволяє підтримувати всі системи у справному стані та гарантувати пасажирам безпеку руху.

Контактну рейку обслуговують лише після повного зняття напруги. Роботи включають очищення від струмопровідного пилу, перевірку ізоляторів та заміну пошкоджених елементів.

«У моїх обов’язках — огляд колії та всіх її елементів, зокрема стрілочних переводів. Це складні конструкції, які мають бути перевірені ще до початку руху поїздів. Контактна рейка проводить високу напругу, тож особливу увагу приділяємо стану ізоляторів — фарфорових і пластикових, щоб вони не мали тріщин, не були підгорілими, а також перевіряємо всі болтові з’єднання», — розповідає монтер колій КП «Дніпровський метрополітен» Дніпровської міськради Володимир Євсюков.

Робота нічної зміни триває шість годин. Під час обходів необхідно бути особливо уважним, адже вночі курсують господарські поїзди. Для координації роботи монтери колій кожні 200 метрів мають телефони зв’язку.

Щоб запобігти накопиченню води в тунелях, фахівці метро раз на місяць промивають дренажну систему.

«Два працівники очищують систему за допомогою апарата високого тиску (200 атмосфер). Вода проходить через колодязі та труби, що виводять її за межі тунелів. У середньому ця процедура триває шість годин», — пояснює старший майстер дільниці технічної допомоги КП «Дніпровський метрополітен» Леонід Рогальов.

Роботи з дренажною системою розпочинаються о 23:00 та тривають до першого сигнального часу.

Щозмінно, у період відсутності руху поїздів, спеціалісти оглядають стрілочні переводи, контактну рейку, рейкові стики та кріплення. Якщо виявляють дефекти, їх одразу усувають.

Цілодобова робота технічних служб дозволяє дніпровському метро залишатися безпечним і надійним видом транспорту для мешканців і гостей міста.







Gorod.dp.ua на Facebook.


Фиона  (30.01.25 19:57): Спасибо ребята за вашу работу Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Мер Дніпра поконфліктував з ректором ДНУ через Палац студентів та Акваріум (42)

•  Скільки людей проживають в Україні: МВФ оприлюднив оцінку чисельності населення (39)

•  220 вольт більше не буде: в Україні змінюється стандарт напруги в електромережі (19)

•  Чи можна брати собак у магазини: думки мешканців Дніпра (опитування) (17)

•  У Дніпрі провели космічні наукову конференцію та конкурс (10)

•  «У мене немає особистого «водоканалу», «електротранспорту» або «палаців дітей та юнацтва»: Мер Дніпра спростував заяви про рейдерське захоплення Палацу студентів (7)

•  «Укрпошта» торгуватиме ковбасою: у держкомпанії анонсували «революційну» послугу (6)

•  Від Людмили до Лючиї – дніпрянам нагадали історію популярного ресторану (6)

•  Ошукала роботодавця: поліція Дніпра викрила 27-річну зловмисницю (5)

•  Жителів Дніпра атакують змії та кліщі. Що робити? (5)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
175
років Історичному музею

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті