У Дніпрі продовжують удосконалювати систему дорожнього руху: місто активно впроваджує інтелектуальні рішення, які дозволяють водіям економити час і нерви.
Так, на Набережній Перемоги та вулиці Князя Володимира Великого вже працює «зелена хвиля» — система, що дає змогу проїхати повз кілька світлофорів без зупинок, дотримуючись певної швидкості. Це — частина комплексного підходу до організації руху, який включає не лише технічні новації, а й безпекові оновлення, розповідає «Дніпро Оперативний».
Керує всім цим процесом спеціалізована диспетчерська служба. Саме там працівники щодня стежать за станом майже 230 світлофорів по всьому місту, оперативно реагуючи на будь-які неполадки або надзвичайні ситуації. У разі аварій чи знеструмлення — на місце виїжджає чергова бригада. Більше половини світлофорів мають резервне живлення, тож навіть під час відключень світла перехрестя залишаються регульованими.
Та на цьому оновлення не зупиняються: цього року у Дніпрі планують наносити дорожню розмітку з пластику, встановлювати нові «лежачі поліцейські» та пристрої примусового зниження швидкості — так звані «берлінські подушки». Все це має знизити аварійність та зробити рух містом ще безпечнішим.
Де саме працює «зелена хвиля», скільки об’єктів мають автономне живлення, як виглядає диспетчерська служба зсередини та що ще готує Дніпро — дивіться у сюжеті:
Автор: Аліна Рашевська
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
На набережной удобно, только с лихачами надо бороться по серьёзному и лишать их прав. Даже больше не за превышение скорости, а за нарушение правил маневрирования. Чтоб если повторность в течение года, лишение на год, если это привело к аварии даже на первый раз года 3-4, на второй до пожизненного лишения прав. Тогда, поверьте, можно будет ездить спокойно. Відповісти | З цитатою