З 5 по 7 травня у Концерт-холі Дніпровської академії музики проводиться традиційний весняний фестиваль класичної музики.
На кожному фестивалі організатори прагнуть здивувати слухачів віртуозним виконанням рідкисних творів. Так було і зараз.
Так, учора слухачів порадували прем'єрним виконанням твору сучасного лондонського композитора Іана Ватсона "Black Montain" – "Чорна гора". Прем'єра цього твору буквально днями була у Лондоні, а тепер він прозвучав у Дніпрі!
Автор музики звернувся до глядачів та виконавців з відеозв'язку, побажавши вдалого виконання та сказав, що для нього честь, що його твір виконують в Україні, і особливо, дніпровський оркестр "Acco Performance".
Про те, що вже виконали на фестивалі та що можна буде прослухати сьогодні, 7 травня, у Дніпровській академії музики повідомили:
«У програмі весняного фестивалю академічного музичного мистецтва «Музика без меж», що відбувається 5 – 7 травня 2025 року о 18.00 у Concert Hall Дніпровської академії музики, концерт першого дня фестивального марафону представив кларнетовий шедевр засновника німецького романтизму К.М. фон Вебера – Концерт для кларнета з оркестром f-moll.
Він прозвучав у виконанні соліста Національного будинку органної та камерної музики, лауреата міжнародних конкурсів, кларнетиста-віртуоза Юрія Немировського. Та контрастував з програмним музичним картинам німецького романтика Ф. Мендельсона – Увертюра «Гебриди» (або «Фінгалова печера»), а також симфонічній поемі «Прелюди» № 3, видатного угорського композитора та піаніста Ф. Ліста, у виконанні симфонічного оркестру «THE FESTIVAL» Дніпровської академії музики (диригент – народний артист України, професор Д. Логвин).
Другий день фестивалю, а саме – 6 травня 2025 року о 18.00, постав не лише у призмі утвердження феномену програмності в музичному романтизмі, але й у винятково виразній романтичній стилістиці представлення програмних творів та, безумовно, в оригінальності трактування їх музично-інструментального представлення. Такі всесвітньо відомі музичні шедеври як «Слов’янський танець» № 2 e-moll А. Дворжака, симфонічна поема «Танець смерті» К. Сен-Санса, «Primavera Portena» («Весняний сезон») аргентинського композитора Астора Пʼяццолли, а також ряд сучасних інструментальних композицій – «Чорна гора» Й. Ватсона, «Диявольський танець» Я. Хелмесбергера, «Готика» Л. Бьольманна та інші, прозвучали у виконанні оркестру акордеоністів Дніпровської академії музики «Acco performance orchestra» (диригент – доктор мистецтва Євген Жила).
Чи не найбільшим різноманіттям означиться концерт великого духового оркестру Дніпровської академії музики (художній керівник та диригент Ігор Грузін), що постане у третій день фестивальної ходи – 7 травня 2025 року о 18.00 у Concert Hall академії. Так, взаємодіючи із різними жанрами сучасного академічного інструментального виконавства, зокрема прозвучать Концерт для кларнета з духовим оркестром «Гнів Божий» Дж. Маккейна, композиції «Кембрійський взрив» Р. Сауседо, «Переконання» С. Нестіко, «Танці ідіш» А. Горба, Концерт для квартету ударних інструментів та духового ансамблю В. Куонга та ін. (солісти – доктор філософії, саксофоніст В. Лебедь; провідний викладач з класу кларнета Дніпровської академії музики та соліст Дніпровської філармонії ім. Л.Б. Когана Томас Мазур, квартет виконавців на ударних академічних інструментах – В. Галабурда, С. Самойленко, А. Русінов, А. Коломієць).
Таким чином, багатоманіття програмного сучасного звуковислову, згенерованого неповторною оригінальністю композиторської уяви та сотворчою мистецькою наснагою численних музикантів-виконавців, постане в основі унікальності цілісного сприйняття явища програмності у професійному музичному мистецтві, на сцені «Музики без меж».
Фото – Академія музики, Валерій Мироненко
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |