У Дніпрі продовжують підвищувати безпеку дорожнього руху. Завершено встановлення колесовідбійного брусу на Набережній Заводській — на останній ділянці в бік житлового масиву Парус.
Конструкція відповідає державним стандартам і пройшла краш-тести, які підтверджують її ефективність у стримуванні транспорту під час аварій. Це посилить безпеку на одному з найінтенсивніших виїздів із міста. На цій ділянці встановлено близько 200 метрів колесовідбійного брусу. Роботи тривали тиждень.
«Це остання ділянка Набережної Заводської, де ще не було встановлено відбійний брус. Якщо згадаємо минуле, у 2019 році саме на Набережній Заводській з'явилася перша ділянка цього брусу. За роки експлуатації, це вже понад 6 років, він довів свою безпечність. Колесовідбійний брус, який використовують у Дніпрі, відповідає європейським стандартам безпеки. Його конструкцію регулярно перевіряє німецький автомобільний клуб ADAC під час краш-тестів. Палі забивають у землю на глибину понад 2 метри. Сам брус зроблений із оцинкованого матеріалу, який має мікротріщини. Завдяки їм, якщо автомобіль влітає в брус, сила удару розподіляється. А відтак – це унеможливлює виліт на зустрічну смугу. Щоб конструкція була помітною вночі, на неї кожні 6 метрів монтують світловідбивачі та демпфери, які запобігають наїзду на колесовідбійний брус, де він переривається», — зазначила головна спеціалістка відділу забезпечення діяльності міського голови та його заступників Валерія Лукомець.
За її словами, на Набережній Заводській був випадок, коли завантажена фура, вагою понад 40 тонн, втратила керування і влетіла у відбійний брус. Він її втримав і лобового зіткнення вдалось уникнути.
Загалом з 2019 року в Дніпрі колесовідбійний брус встановлений на 40 обʼєктах. Загальна протяжність майже 36 км. Локації погоджуються з поліцією, враховуючи найбільш аварійні ділянки міста. Вже встановлено колесовідбійні бруси на проспекті Слобожанському, вулиці Космічній, Набережній Заводській, Набережній Перемоги, з'їздах з Кайдацького мосту.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Дорога - по одной полосе в каждую сторону, ни одной остановки, ни одного кармана для маршруток, они тупо останавливаются посреди дороги и высаживают людей.
Если авария - все стоят часами, никакой другой дороги нет, уехать из этой ловушки никак нельзя.
Никого не смущают электроопоры вдоль улицы, которые как-то оказались (случайно) во дворах или впритык к заборам - а от них до заборов должен быть минимум 1 метр.
Что сделано для того, чтоб увеличить пропускную способность дороги и убрать ежедневные пробки - правильно, поставлен светофор возле 95-й школы (закрытой лет 30 назад) чтоб пробки стали еще больше.
Спасибо. Відповісти | З цитатою
Отдельное спасибо за 2 светофора возле Алых парусов - очень интересно, где должны будут останавливаться авто, которые выезжают с Метростроевской на набережную и сразу упираются в светофор? На повороте? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1