На засіданні виконкому Дніпропетровської міської ради було прийняте рішення „Про хід виконання указів Президента України від 19.03.97 № 241, від 13.08.02 № 700, від 14.04.04 № 434 щодо розгляду звернень громадян в органах місцевого самоврядування за підсумками 2006 року”.
За інформацією начальника відділу з організації роботи зі зверненнями громадян міської ради Ірини Янкіной, за 2006 рік до міської ради надійшло 10932 звернення громадян, у них порушено 12106 питань, що на 2 % більше ніж за аналогічний період 2005 року.
Найбільше звернень надійшло від жителів Бабушкінського району - 1882, що становить 17,2% від загальної кількості звернень, Жовтневого - 1818, або 16,6%, Красногвардійського - 1423, або 13%.
Як і в попередні роки, більшість звернень та порушені в них питання, перш за все, стосуються експлуатації та ремонту житла – 4417, що становить 40% від загальної кількості звернень. У порівнянні з 2005 роком кількість звернень з цих питань зросла на 5%. Жителі міста висловлюють своє незадоволення якістю послуг, що надаються, такими, як: прибирання прибудинкових територій, підготовка житлових будинків до експлуатації в осінньо-зимовий період, поточний ремонт інженерних систем, технічне обслуговування внутрішньо-будинкових систем, технічне обслуговування ліфтів.
З питань соціального захисту надійшло 1260 звернень, що становить 11,5% від загальної кількості звернень. Слід відмітити, що незважаючи на великий обсяг роботи управління праці та соціального захисту населення міської ради стосовно нарахування субсидій до міської ради з цих питань надійшло лише 12 звернень.
У значній мірі збільшилась кількість звернень з питань забезпечення опалення – на 75%, водопостачання – на 50%, охорони навколишнього середовища – на 90%.
З питань охорони здоров’я кількість звернень зменшилась на 34%, освіти – на 35%, зв’язку – на 50%, будівництва і архітектури – на 15%, надання житла – на 30%, транспорту – на 75%.
Як і раніше, до міської ради переважно звертаються найменш соціально захищені категорії громадян, люди похилого віку, громадяни, які значною мірою втратили здоров’я та працездатність. Серед усіх звернень громадян, чий соціальний стан можна було з’ясувати, 65,8% становлять пенсіонери.
Від інвалідів та учасників Великої Вітчизняної війни за 2006 рік надійшло 639 звернень. Усі звернення було розглянуто у встановлений термін, вирішено позитивно 59%, надано роз’яснення по 28%, поставлено на довгостроковий контроль – 13%.
За 2006 рік на особистому прийомі у керівництва міської ради було прийнято 2528 відвідувачів, особисто міським головою Куліченком І.І. прийнято 445 громадян, що на 21% більше ніж за 2005 рік.
Колективних звернень за 2006 рік надійшло 695, що на 25% більше ніж за 2005 рік, - це становить 6,3% від загальної кількості звернень. Колективні звернення стосуються питань: ремонту багатоквартирних житлових будинків – 47%, будівництва – 10%, опалення – 16%, водопостачання – 8%.
в прошлом квартале мы собрали столько-то,а в это квартале-ещебольше. Відповісти | З цитатою
Чем больше жалоб - тем тем эффективнее работа!
А еще можно посылать SMS на номер 241. Чем больше SMS тем больше Вы не лохи!! Відповісти | З цитатою