Завершені роботи з капітального ремонту Кайдацього мосту через Дніпро. Проектувальники гарантують, що після такого ремонту міст можна експлуатувати щонайменше ще 30 років. Нагадаймо, що його реконструкція проводилася в рамках міської цільової програми з ремонту всіх мостів Дніпропетровська.
Кайдацький міст був побудований Мостзагіном 12 та введений в експлуатацію 10.11.1982 року. За строк експлуатації такі важливі елементи мостового покриття, як деформаційні шви, знаходилися в незадовільному стані, що загрожувало безпеці руху. Крім того, було необхідно повністю замінити стару гідроізоляцію. Тому у 2005 році було прийняте рішення провести капітальний ремонт мосту. Проект розроблявся інститутом „Дніпрогіпротранс”.
Роботи з капітального ремонту велися поетапно:
- вересень – листопад 2005 року – виконана повна заміна 4-х аварійних деформаційних швів низової частини мосту;
- травень – серпень 2006 року – проведений капітальний ремонт проїжджої частини низової сторони мосту. На той час за обсягом робіт було виконано 50 % капітального ремонту (генпідрядник ОАО „Мостобуд”);
- з 17 квітня 2007 року одночасно велися роботи по заміні 4-х аварійних швів і капітальний ремонт проїжджої частини із повною заміною гідроізоляції, укладанням двошарового асфальтобетонного покриття, ремонтом зовнішнього освітлення, відновленням та фарбуванням колесоотбійного брусу.
Як зазначив на відкритті Кайдацього мосту міський голова Іван Куліченко, капітальний ремонт цього об`єкту був одним з найважливіших та найбільших за об`ємами. Надалі міська влада планує зробити з`їзди з цього мосту на київський напрямок протяжністю 6,6 кілометра. Крім того, зазначив мер, міська програма ремонту мостів Дніпропетровська продовжуватиметься. Тим більше, що наше місто вже має багатий досвід та перевірені підрядні організації, які якісно проводять капітальний ремонт. Зараз стоїть задача реконструкції мосту через річку Маячку, із виходом на Синельникове. Наразі розробляється проектна документація та буде проведена експертиза, а наступного року планується приступити вже безпосередньо до робіт.
Для інформації:
- міст був побудований у 1982 році Містозагоном № 12 за проектом Інституту „Ленгіпротрансміст” під автомобільний та трамвайний рух;
- повна довжина Кайдацького мосту – 1732 м;
- міст є важливим транзитним проїздом вантажного автотранспорту за таким напрямком, як Київ – Харків – Донецьк – Полтава – Кривій Ріг.
- деформаційний шов – одна з найважливіших деталей, від якої залежить стійкість мосту до вібрації, що створюється транспортом. Саме ця конструкція компенсує теплові та силові переміщення в балках проміжних споруд;
- у рамках міської програми з ремонту всіх мостів Дніпропетровська були реконструйовані, у тому числі капітально: Новий міст (міст № 2), міст № 1 (Амурський міст), Самарський міст, шляхопровід по проспектам ім. Газети Правди та Воронцова, побудовані під`їзні шляхи до Південного мосту.