На поточний момент тут уже модернізовано 11,5 км колії, середнім ремонтом відремонтовано 32,6, комплексно-оздоровчим – 0,7 км. Проведено середній ремонт 21 комплекту стрілочних переводів, замінено 1238 м плітей безстикової колії.
Розпочато капітальний ремонт пасажирських платформ на перегонах Салькове – Сиваш та Плавні – Таврійськ, а також будівель чергового по переїзду на станціях Івківка, Пришиб, Федорівка, Партизани, Плодородне та ін.
Енергетики Придніпровської магістралі наразі вже виконали ревізію 187, 25 км контактної мережі, замінили 92 дефектні опори, ще 7 опор встановили у «кривих» ділянках шляху, замінили 1,55 км несучого тросу, а також 364 одиниць ізоляторів на полімерні, виконали низку інших робіт.
Ведуться і роботи з ревізії пристроїв сигналізації, централізації та блокування, а також перевлаштування та ремонт кабельних мереж, систем оповіщення та зв'язку.
Вартість робіт, виконаних фахівцями різних служб та структурних підрозділів Придніпровської залізниці, перевищила 40 млн гривень. Загальна ж вартість робіт із впровадження швидкісного руху на напрямку Дніпропетровськ – Сімферополь складе близько 230,6 млн грн.
1 квітня на Придніпровській магістралі пройшов пробігові випробування міжрегіональний швидкісний двосистемний електропоїзд виробництва Крюківського вагонобудівного заводу ЕКр1-002, який прослідував через П'ятихатки, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Мелітополь та ін. населені пункти за маршрутом Київ – Сімферополь і зворотно.
За словами заступника головного конструктора моторвагонного рухомого складу ПАТ «КВБЗ» Павла Томиці, який очолював цей майже 5000-кілометровий «пробіг», крюківський состав мав за мету «пройти маршрутами, максимально наближеними до розкладу потягів «Інтерсіті» та «Інтерсіті+» і з поставленим завданням успішно впорався».
У складі швидкісного електропоїзда ЕКр1-002, здатного розвивати швидкість 160-200 кмгод, дев'ять вагонів 1-3 класу – два головних, моторвагонних, і сім проміжних, причіпних. Загальна кількість місць для пасажирів – 609. Є системи відеонагляду, клімат-контролю, радіо- та інформаційного оповіщення пасажирів, біотуалети, місця та санвузли для осіб з обмеженими фізичними можливостями, передбачений також буфет і бар.
Не виключено, що саме цей рухомий склад із введенням графіку руху пасажирських поїздів на 2013-2014рр. використовуватиметься на маршруті Дніпропетровськ – Сімферополь, який сьогодні активно готують придніпровські залізничники.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |