Дніпропетровська облдержадміністрація переглядає проект будівництва Дніпропетровського метрополітену. Про це начальник Головного управління будівництва та архітектури Дніпропетровської облдержадміністрації Петро Декальчук повідомив на прес-конференції 6 грудня.
Управління будівництва разом з керівником облдержадміністрації пропонують змінити саму схему та методи прокладання підземки.
За інформацією Петра Декальчука, зокрема, пропонується прокладати 2-гу чергу метро від Південного вокзалу до Пам’ятника Слави через пр. Карла Маркса, аби у центрі, на площі Леніна зістикувати її з уже прокладеною гілкою з іншого боку.
Що ж до технічного переоснащення будівництва, то, як заявив посадовець, обласна влада пропонує придбати сучасний прохідний комплекс, аналог того, який використовують у найбільших містах світу, що дозволить підвищити показники ефективності будівництва.
Вартість такого комплексу складає 34 млн грн, кошти на це планують отримати з Державного бюджету України. Як зауважив Петро Декальчук, Київ та Донецьк, які теж провадять роботи зі спорудження метро, такі комплекси вже мають.
За його словами, тільки переглянувши проект і придбавши нове обладнання для спорудження метро, Дніпропетровськ встигне підготувати цей об’єкт до «Євро-2012».
Раніше начальник Головного управління будівництва та архітектури Дніпропетровської облдержадміністрації Петро Декальчук зробив заяву про те, що «у зв’язку з очевидною безвідповідальністю постає питання відповідності займаним посадам керівництва «Дніпрометробуду» та керівництва «Дніпропетровського метрополітену», через яких гальмується виконання Державної програми з будівництва і розвитку метрополітену».
В 50 раз дешевле метро, дорог и вообще земли практически не занимают, экология на высоте, полный комфорт, не гремит и не трясёт, пропускная способность до 10 тыс. чел. в час. и ещё масса достоинств. За два года гарантируется сдача "под ключ" с обучением персонала. Рядом строят Россия, Грузия, Армения... не говоря уже о настоящей загранице. Нужна сеть дорог!!! Відповісти | З цитатою
А вообще мало вероятно, что они успеют это дело соорудить до 12 г. ( из-за того как у нас все финансируют!) Відповісти | З цитатою
Маршрутка не способна вынести перегрузку, которая происходит в час пик; это может сделать, например, автобус. Автобусный парк, кроме этого, представлял бы реальную конкуренцию маршруточникам. Другое дело, что всё это невыгодно кому-то... Відповісти | З цитатою
См. также - рельсовый автобус с окраин и др. Без этой станции он не имеет смысла. Відповісти | З цитатою