140 років тому до Катеринослава прибув перший пасажирський потяг, що відкрив залізничний рух між станціями Лозова та Олександрівська (нині Запоріжжя) з гілкою до Катеринослава.
«Від стабільного, безперебійного функціонування всіх ланок залізничного транспорту, вдосконалення його інфраструктури безпосередньо залежать динамічний розвиток економіки нашої країни, зміцнення міжрегіональних і міжнародних зв'язків, успішне вирішення масштабних соціальних завдань.Сьогодні для ефективної реалізації величезного потенціалу українських залізниць необхідно застосовувати нові, передові методи управління, впроваджувати інноваційні технології, розширювати мережу високошвидкісних ліній, підвищувати якість і конкурентоспроможність наданих послуг. Переконаний, що ви гідно впораєтеся з цими відповідальними завданнями, впишете чимало славних сторінок в історію галузі», - зазначив в своєму виступі Анатолій Крупський.
Придніпровська магістраль завжди була і сьогодні залишається випробувальним полігоном для впровадження новітніх технічних рішень у залізничній галузі. Прикладами успішних проектів, реалізованих Придніпровською залізницею протягом минулого десятиліття, є корінна реконструкція однієї з найбільших та найважливіших у мережі Укрзалізниці сортувальної станції Нижньодніпровськ-Вузол, вокзалів Дніпропетровськ, Синельникове, Джанкой та Павлоград, залізничного мосту на перегоні Рядова-Грекувата, технічне оновлення ділянки Сімферополь-Севастополь, будівництво шляхопроводу над залізничними коліями на перегоні Нікополь-Марганець.
Сьогодні Придніпровською залізницею успішно курсують швидкісні пасажирські експреси між Києвом, Дніпропетровськом і Запоріжжям; Харковом, Донецьком, Дніпропетровськом і ворітьми Криму – містом Сімферополь, даруючи пасажирам можливість подорожувати за європейськими стандартами швидкості, комфорту та безпеки.
«На Дніпропетровщині налагоджений діалог між владою та великими підприємствами регіону. Придніпровська залізниця є яскравим прикладом реалізації соціального партнерства в області», - зазначив Анатолій Крупський.
Магістраль повною мірою забезпечує перевезення пасажирів 26 пільгових категорій; бере участь у благодійних акціях (з безкоштовного перевезення дітей-сиріт та дітей-інвалідів, безоплатного надання постільної білизни та чаю інвалідам і учасникам війни, учасникам бойових дій, тощо), а також у важливих регіональних проектах – реконструкції автотранспортної мостової розв’язки у Севастополі, будівництві вокзального комплексу на станції Рокувата.
Придніпровська магістраль не тільки повністю зберегла, але й знаходить можливості розвивати відомчі заклади відпочинку і оздоровлення – дитячі та родинні, а також інвестувати в здоров’я залізничників і пенсіонерів підприємства. Сьогодні майже 93 відсотки її працівників користуються добровільними медичними страховими полісами (працюючі – з 50-відсотковими пільгами, пенсіонери – безкоштовними), усім залізничникам доступний відпочинок у дорожніх оздоровницях та пансіонатах, а також розгалужена мережа відомчої медицини.
Довідка:
Сьогодні експлуатаційна протяжність колійної мережі Придніпровської залізниці перевищує 3,2 тис. км, що становить понад 15% від загальнодержавної. З них 60% електрифіковано, більш як 84% обладнано автоматичним регулюванням, 90% мають електричну централізацію.
Інвентарний парк залізниці налічує близько 2,3 тис. вантажних та 1,6 тис. пасажирських вагонів, 0,5 тис. електровозів, 0,4 тис. тепловозів та 0,3 тис. секцій електропоїздів.
![]() |
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
- Сегодня таки наш праздник - день железнодорожника!
- Изя, опомнись, какое ты имеешь отношение к железной дороге?!
- Ты что, Роза, забыла, какая у нас фамилия? Шлагбаум! Відповісти | З цитатою
Ни одна страна в мире подобной xepнeй не страдает Відповісти | З цитатою