Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 05 травня 2025
21:26

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Мiсто завмерло в очікуванні здорожчання проїзду у маршрутному транспорті

Мiсто завмерло в очікуванні здорожчання проїзду у маршрутному транспорті
У салонах маршруток і досі висять оголошення про майбутнє здорожчання, щоправда, дата сором’язливо замазана маркером. Зберігає мовчанку і міське управління транспорту. На декількох маршрутах вже підняли ціни на двадцять п’ять копійок, але переважна більшість перевізників збирається дати на-гора ще більше.

Очікується, що в середньому по місту вартість проїзду складе дві гривні. Хоч і водії, і пасажири чудово розуміють: навіть після здорожчання якість перевезень не покращиться. Не щезнуть пробки, нікуди не дінуться стоячі пасажири у години пік та сумнівної кваліфікації водії.

То що ж робити? Доки міська влада дає згоду на чергове здорожчання проїзду і тим самим умиває руки, ми вирішили з«ясувати, чи існує взагалі рішення транспортної проблеми у Дніпропетровську.

Середня заробітна плата в області — півтори тисячі гривень. Коли маршрутки подорожчають до двох гривень, середньостатистичному городянину доведеться витрачати на проїзд одну десяту свого місячного заробітку.

Майбутнє подорожчання, звісно, — не останнє. Бензин дорожчатиме, зростатимуть і апетити власників маршрутних мереж. Про вдосконалення пасажирських перевезень мова поки не йде. А непогано було б управлінню транспорту цим зацікавитись.

У центрі міста маршрути дублюють один одного, тоді як на периферії шикуються черги пасажирів. У годину «пік» швидчим за маршрутку стає старенький трамвай. Щодня о восьмій ранку і о шостій вечора — традиційна давка в салонах. Вліз — і добре, а як їдеш, то вже неважливо. Подібних дрібниць — досхочу. І всі вони свідчать про одне: міська маршрутна схема недосконала.

Ігор Таран проблемою транспорту займається не один рік. Він упевнений: з цього питання в місті необхідно створити спеціальну робочу групу, куди ввійшли б і представники влади, і перевізники, і даішники, і науковці. Саме ця група повинна розробити стратегію розвитку міського транспорту — чи то виводити на дороги великі автобуси, чи залишати маршрутки. Чи розширювати дороги, чи будувати об’їздні.

Саме зі звичайного вивчення ситуації та аналізу потрібно починати цю велику справу. І перше, що необхідно робити, — вивчати пасажиропотік.

Роки три-чотири тому подібні дослідження в місті проводила група науковців, запрошених із Харкова. Результати їхньої роботи були представлені владі. На цьому справа й закінчилась. Чому посадовці не захотіли дати хід пропозиціям учених, тепер не дізнаєшся. Хоч злі язики бовкають, що маршрутні перевезення — шматочок дуже ласий, і тут є свої монополісти, а у монополістів є свої важелі впливу на мерію.

Так чи інакше, безперечним є одне: наближення кризи пасажирського транспорту. Запобігти їй можна тільки одним заходом — діяти. А чи потягнуть таке завдання дніпропетровські чиновники, — то справа інша.
Gorod.dp.ua на Facebook.


di  (08.01.08 19:12): да вы водилы оборзели однако,а вы узнавали у своих пасажиров когда им поднимали зарплаты? конечно можно думать только о своем доходе,но тогда АНДР я тебе вот что скажу- летом люди сядут на велосипеды ,а маршрутчики будут (blob job)(ь) и тогда посмотрим по чем будет проезд,-это первое,а второе пусть для начала водители общественного транспорта отучатся курить в салоне!!! Відповісти | З цитатою
Прохожий  (03.01.08 22:01): Хочу немного добавить ANDR. Стоимость Спринтера уже не 23тыс. у.е., а 25-29 тыс у.е.
А так все точно.
Відповісти | З цитатою
ANDR  (02.01.08 16:00): С Новым Годом всех!
Поднятие цены на проезд - это необходимость. Машины вот уже 3 месяца ездят "в минуса". Для размышления:
Стоимость Спринтера - 23000у.е.
Сейчас приносит "грязными" примерно 1000 у.е. в месяц.
Отнимаем проплату в АТП - 300 у.е.
Отнимаем ежемесячное ТО - 100у.е.
Отнимаем ремонт авто - 100 - 400 у.е.
И не забывем про ежегодные страховки, сезонную "переобувку" амортизацию автомобиля... непредвиденные расходы в лице "транспортной милиции"...
Возмите калькулятор - рентабельность менее 1,5% в месяц, при этом актив уменьшается (за счет амортизации).
А теперь "крикуны", которые против повышения цены, подумайте почему Вы ездите в переполненом, грязном транспорте с убитой ходовой и злым водителем.
Сколько платите - то и получаете.
Как перевозчик надеюсь, что горисплком в ближайшее время даст добро на поднятие стоимости проезда.
Будете бастовать - вперед!
Забастуем мы - пару дней пешком пойдете на работу, будете рады заплатить и 3 грн.
Відповісти | З цитатою
глас народа  (29.12.07 23:14): Город отмер...когда ж эти ПИ..РЫ нажрутся? (маршрутчики и власть подержащие) Відповісти | З цитатою
косой  (27.12.07 16:48): Не было никаких исследователей из Харькова - наглая ЛОЖЬ тогдашнего руководителя МАЦИПУРЫ. Відповісти | З цитатою
спичка  (27.12.07 16:46): ...с ул.Чкалова нет информации, что движение одностороннее при повороте направо, в сторону Комсомольской. И это в квартале от гор. и обл. ГАИ, и УВД и СБУ. Всем по воде...
А проезд должет дорожать, так как НАРКОТИКИ ПОДОРОЖАЛИ.
Відповісти | З цитатою
Mr  (26.12.07 12:48): Никто ничего не будет менять, а тем более в свою песочницу, где зарабатываются постоянно куча денег приводить иностранных инвесторов. А с чего действительно надо начать так это с организации всего движение, больше знаков и светофоров которые установлены правильно и логично и естественно культура поведения и соблюдения правил самим водителем. Відповісти | З цитатою
Fin  (25.12.07 20:35): Может необходимо пригласить иностанный бизнес для организации перевозок в городе? Был в Испании на Золотом побережье - миллионы туристов со всего мира, четкая организация движения автобусов. Такси- страшно дорого, поэтому вся масса наездит на автобусах. Движение - четко по расписанию, которое указано на указателях остановок, провено - сбоев нет (+,-) 2 мин. Ну не ешкин ли кот!!!!! Да пусть убираются доморощенные спецы в этом бизнесе! Не получается, не умеют - пусть валят с рынка. надоело! Сколько можно издеваться над людьми! Я не езжу никаким видом городского транспорта. Но вижу как помыкают людьми, какие нервы и проблемы. У меня такое наблюдение - городская власть не понимает этих проблем, и никогда не поймет. Это аксиома. Это задача бизнеса и городским властям необходимо объявить не карманный, кумовской, панибратский - а открытый международный тендер по организации перевозок в Днепре. Нужно признаться всем, что лохонулись и срочно исправить положение в городе. Ведь город миллионник! Відповісти | З цитатою
JCDenton  (24.12.07 22:29): ""(20.12.07 20:19): А мне всё равно сколько будут стоить маршрутки. Сделали бы проезд по 5 грн. Только бы чтоб стоячих не брали. А то сейчас в маршрутках ездят все кому ни лень, а многим самое место в трамваях и тролейбусах.""
______________________________________________________
Честно хочеться сказать одно, да если маршрутки будут и стоить 5
гр. 6-10 ит.д.,то все равно ситуацию это не поменяет, будут те же самые пробки, что и всегда,НО! на счет людей которым стоит и не стоит ездить в маршрутках это уж согласись,решать не как не нам...
Если человек позволяет себе ездить на маршрутке, то я считаю значит он всетаки заработал на это!.Окажись на любом другом месте человека,если он едит в маршрутке значит есть средства, а если таким образом начать обсуждать людей, то это окажется, что и нам там НЕ МЕСТО!
Відповісти | З цитатою
МК  (23.12.07 17:01): chuico8,а где это? Відповісти | З цитатою
1 2 3 4 5 6 7 8
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  На архітектурно-містобудівній раді Дніпра вибухнув гучний скандал (25)

•  Біг Тейсті йде з меню McDonald’s: українці ридають (13)

•  Скільки людей проживають в Україні: МВФ оприлюднив оцінку чисельності населення (11)

•  У Дніпрі біля будинку Органної музики Chery Tiggo влетіла у вантажівку: водія легкової автівки шпиталізували (8)

•  Мер Дніпра поконфліктував з ректором ДНУ через Палац студентів та Акваріум (7)

•  У Дніпрі з палацу «Метеор» розкрадають металеві конструкції (7)

•  «У мене немає особистого «водоканалу», «електротранспорту» або «палаців дітей та юнацтва»: Мер Дніпра спростував заяви про рейдерське захоплення Палацу студентів (6)

•  Чи можна брати собак у магазини: думки мешканців Дніпра (опитування) (5)

•  Ошукала роботодавця: поліція Дніпра викрила 27-річну зловмисницю (5)

•  З України не випускали відомої дніпровської адвокатеси. Що зараз? (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
9
млн евро на нові трамваї витратить місто у 2025 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті