У салонах маршруток і досі висять оголошення про майбутнє здорожчання, щоправда, дата сором’язливо замазана маркером. Зберігає мовчанку і міське управління транспорту. На декількох маршрутах вже підняли ціни на двадцять п’ять копійок, але переважна більшість перевізників збирається дати на-гора ще більше.
Очікується, що в середньому по місту вартість проїзду складе дві гривні. Хоч і водії, і пасажири чудово розуміють: навіть після здорожчання якість перевезень не покращиться. Не щезнуть пробки, нікуди не дінуться стоячі пасажири у години пік та сумнівної кваліфікації водії.
То що ж робити? Доки міська влада дає згоду на чергове здорожчання проїзду і тим самим умиває руки, ми вирішили з«ясувати, чи існує взагалі рішення транспортної проблеми у Дніпропетровську.
Середня заробітна плата в області — півтори тисячі гривень. Коли маршрутки подорожчають до двох гривень, середньостатистичному городянину доведеться витрачати на проїзд одну десяту свого місячного заробітку.
Майбутнє подорожчання, звісно, — не останнє. Бензин дорожчатиме, зростатимуть і апетити власників маршрутних мереж. Про вдосконалення пасажирських перевезень мова поки не йде. А непогано було б управлінню транспорту цим зацікавитись.
У центрі міста маршрути дублюють один одного, тоді як на периферії шикуються черги пасажирів. У годину «пік» швидчим за маршрутку стає старенький трамвай. Щодня о восьмій ранку і о шостій вечора — традиційна давка в салонах. Вліз — і добре, а як їдеш, то вже неважливо. Подібних дрібниць — досхочу. І всі вони свідчать про одне: міська маршрутна схема недосконала.
Ігор Таран проблемою транспорту займається не один рік. Він упевнений: з цього питання в місті необхідно створити спеціальну робочу групу, куди ввійшли б і представники влади, і перевізники, і даішники, і науковці. Саме ця група повинна розробити стратегію розвитку міського транспорту — чи то виводити на дороги великі автобуси, чи залишати маршрутки. Чи розширювати дороги, чи будувати об’їздні.
Саме зі звичайного вивчення ситуації та аналізу потрібно починати цю велику справу. І перше, що необхідно робити, — вивчати пасажиропотік.
Роки три-чотири тому подібні дослідження в місті проводила група науковців, запрошених із Харкова. Результати їхньої роботи були представлені владі. На цьому справа й закінчилась. Чому посадовці не захотіли дати хід пропозиціям учених, тепер не дізнаєшся. Хоч злі язики бовкають, що маршрутні перевезення — шматочок дуже ласий, і тут є свої монополісти, а у монополістів є свої важелі впливу на мерію.
Так чи інакше, безперечним є одне: наближення кризи пасажирського транспорту. Запобігти їй можна тільки одним заходом — діяти. А чи потягнуть таке завдання дніпропетровські чиновники, — то справа інша.
А так все точно. Відповісти | З цитатою
Поднятие цены на проезд - это необходимость. Машины вот уже 3 месяца ездят "в минуса". Для размышления:
Стоимость Спринтера - 23000у.е.
Сейчас приносит "грязными" примерно 1000 у.е. в месяц.
Отнимаем проплату в АТП - 300 у.е.
Отнимаем ежемесячное ТО - 100у.е.
Отнимаем ремонт авто - 100 - 400 у.е.
И не забывем про ежегодные страховки, сезонную "переобувку" амортизацию автомобиля... непредвиденные расходы в лице "транспортной милиции"...
Возмите калькулятор - рентабельность менее 1,5% в месяц, при этом актив уменьшается (за счет амортизации).
А теперь "крикуны", которые против повышения цены, подумайте почему Вы ездите в переполненом, грязном транспорте с убитой ходовой и злым водителем.
Сколько платите - то и получаете.
Как перевозчик надеюсь, что горисплком в ближайшее время даст добро на поднятие стоимости проезда.
Будете бастовать - вперед!
Забастуем мы - пару дней пешком пойдете на работу, будете рады заплатить и 3 грн. Відповісти | З цитатою
А проезд должет дорожать, так как НАРКОТИКИ ПОДОРОЖАЛИ. Відповісти | З цитатою
______________________________________________________
Честно хочеться сказать одно, да если маршрутки будут и стоить 5
гр. 6-10 ит.д.,то все равно ситуацию это не поменяет, будут те же самые пробки, что и всегда,НО! на счет людей которым стоит и не стоит ездить в маршрутках это уж согласись,решать не как не нам...
Если человек позволяет себе ездить на маршрутке, то я считаю значит он всетаки заработал на это!.Окажись на любом другом месте человека,если он едит в маршрутке значит есть средства, а если таким образом начать обсуждать людей, то это окажется, что и нам там НЕ МЕСТО! Відповісти | З цитатою