|«« | «« | »» | »»| |
Автомотриса призначена для виконання транспортних та вантажопідйомних робіт в господарстві електрифікації та електропостачання під час проведення робіт з технічного обслуговування та ремонтів контактної мережі: риття котлованів під опори, встановлення опор, заміни або ремонту елементів контактної мережі без зняття напруги, що не викликає суттєвих затримок у розкладі руху потягів. Вартість першої української автомотриси на 25% нижча за європейські аналоги. Губернатор Дніпропетровщини Дмитро Колєсніков особисто відвідав ПрАТ «НВК «Дніпроспецмаш» та ознайомився з роботою унікальної автомотриси.
«Дніпропетровщина, як і вся Україна, переходить на швидкісний режим руху залізничного транспорту. Такий підхід вимагає високої якості залізничного полотна. Автомотриса, яку презентовано сьогодні, дозволить забезпечити Укрзалізницю спеціалізованою технікою для ремонту та налагодження залізничних полотен та електричних мереж, а також вийти з вигідною більш дешевшою пропозицією на російський та європейський ринок», - зазначив Дмитро Колєсніков.
Автомотриса – це унікальний рухомий состав, у якому поєднані агрегати виробництва світових лідерів у своїй галузі: дизельний двигун виробництва фірми Cummins (США), гідродинамічна трансмісія виробництва фірми Voith (Германія), кран-маніпулятор та площадка монтажна виробництва фірми Palfinger (Австрія).
Вперше на рухомому складі використана унікальна система амортизації кабіни на основі композитних віброізоляторів. Тривісний візок автомотриси не має аналогів у світі та дозволяє проходити залізничні криві малого радіусу і встановлювати потужне вантажопідйомне обладнання. При створенні автомотриси використано сучасну методичну базу, сучасні системи автоматизованого проектування та виробництва обладнання.
«Це по-справжньому унікальна техніка для українського промислового виробництва. Я пишаюся машинобудівниками Дніпропетровщини. І мені особливо приємно це відзначати, бо тема промисловості мені дуже близька. Я пройшов шлях від слюсаря-ремонтника до керівника великого виробництва. І кожен раз, коли я бачу вагомі досягнення наших земляків у цій сфері, переконуюся, що наша промисловість, наше машинобудування мають високий потенціал і перспективу», - зазначив Дмитро Колєсніков.
Як доповів губернатору голова наглядової ради науково-виробничого комплексу Олександр Кравченко, ПрАТ «НВК «Дніпроспецмаш» може виготовляти 10-15 автомотрис на рік, а при умові високого попиту на спецмашини керівництво підприємства готове розширювати потужності та збільшувати кількість виготовлення спецмашин.
Олександр Кравченко зазначив, що ідеї створення дизельної автомотриси АД-01 передувала низка спеціалізованих машин, виготовлених для Укрзалізниці. За час своєї роботи підприємством розроблено, виготовлено та поставлено на залізниці України 14 виправно-підбивально-рихтувальних машин для колії та стрілочних переводів ДКМ-1, ДКМ-2; 16 моторних платформ ПМ-2Д та перший в СНД гідравлічний укладальний кран КЗУ-1. Усі машини мають сертифікат якості УкрСепро та отримали схвальні відгуки за результатами їх експлуатації.
Також губернатор під час свого робочого візиту на підприємство ознайомився з роботою єдиного в Україні виробництва з ремонту та виготовлення колісних пар для спеціальної колійної техніки.
Підприємство також виконує ремонтні роботи складних вузлів та агрегатів, технічних засобів, що використовуються в спеціальному рухомому складі для обслуговування та підтримки у робочому стані залізничних колій, енергомереж, мереж зв’язку.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Теперь нужно впихнуть это по коррупционным схемам украинской железной дороге, с помощью старых добрых откатов. Відповісти | З цитатою