За словами посадовця, вже нинішнього року мають ввести в експлуатацію дві станції підземки «Парус-1» і «Парус-2», відтак керівництво об’єкта має визначитися з планами та обсягами робіт, а також підняти заробітні плати працівникам, «щоб люди були зацікавлені».
Як поінформував Семен Кроль, частину наземних робіт на об’єкті передбачають покласти на обласне управління автомобільних доріг, водночас він закликав метробудівців шукати підрядні організації для паралельного облаштування самих станцій метрополітену, вестибюлів, залів та переходів.
«Метробудівці весь свій потужний потенціал повинні використати на будівництві підземної частини метрополітену, лінії, яка йде до залізничного вокзалу. Ми пообіцяли уряду, голова облдержадміністрації доповідав Президенту, і він підтримав, — що ми за два-два з половиною роки повинні дійти до залізничного вокзалу», — зазначив Семен Кроль.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Как проинформировал Семен Кроль, часть наземных работ на объекте предусматривают возложить на областное управление автомобильных дорог...
Вот это полный пиз....ец! Если у нас метро будут строить те же люди, что и дороги... Я бы не хотел на нем ездить...))) Відповісти | З цитатою
Будем ждять - будем ждать... А что ещё остаётся? Самим копать что ли?! :) Відповісти | З цитатою
Кролю-Бондарю ж в Днепре не жить, а мы и пешком походим Відповісти | З цитатою