В електродепо комунального підприємства «Дніпровський метрополітен» закінчили ремонт 40-ї колії, призначеної для обкатки рухомого складу після проходження капітального ремонту.
Це дає змогу перевірити працездатність вузлів та агрегатів поїздів для безпеки руху. Перевірив виконання ремонту заступник начальника управління транспорту департаменту транспорту та транспортної інфраструктури міськради Іван Васючков.
«Проінспектували щойно виконаний ремонт із заміни дерев’яних шпал на залізобетонні на 40-й колії електродепо. Протяжність ділянки — близько 250 метрів. Ця колія дуже важлива для метрополітену, адже саме тут проходить випробування рухомого складу після капітальних ремонтів. Вона не ремонтувалася багато років. Зараз її відновили до робочого стану. Раніше випробування проходили безпосередньо в тунелях метрополітену. Нині ж можемо це робити на окремій колії, яка для таких цілей і була збудована від самого початку закладання метрополітену. Тому це дуже важливо. Необхідно перевіряти рухомий склад після кожного ремонту, адже це безпека перевезення пасажирів» — підкреслив Іван Васючков.
«На ділянці цих колій зʼявилася кущова гнилість шпал. Тож були вимушені закрити її для руху поїздів через аварійний стан. Виконали ремонт — замінили частину дерев’яних шпал на залізобетонні. Зробили виправку, рихтування. Зараз колія вже відкрита для руху поїздів. Тут ми випробовуємо потяги після ремонтних робіт – їхнє обладнання, ходову частину, а також пристрої сигналізації», — розповів начальник служби колії та споруд КП «Дніпровський метрополітен» Юрій Кондратенко.Також в електродепо метрополітену Іван Васючков перевірив готовність теплопункту до опалювального сезону. Його модернізували у 2021-му році. Це підвищило енергоефективність за рахунок енергоощадного обладнання та значно покращився технологічний процес.
«Цей модернізований теплопункт опалює мийний комплекс та інші споруди метрополітену. Теплоносій ще не подається, оскільки температура повітря поки що це дозволяє. Але найближчими днями, коли температура знизиться, теплопункт запустять. Наявність автономного опалення для такого підприємства дуже важлива, адже це впливає на технологічні процеси. Всі регламентні роботи повинні проводитись, зокрема, і мийка рухомого складу метрополітену, адже у нас в тунелях багато кислотного та лужного середовища. Все це необхідно змивати з наших вагонів. Цього тижня були проведені усі випробування. Котли, насосне обладнання – все працює», – зазначив Іван Васючков. Головний інженер служби рухомого складу та капітальних ремонтів КП «Дніпровський метрополітен» Ігор Тесля розповів:
«Перед кожним опалювальним сезоном перевіряємо всю систему під тиском на наявність витоків. Якщо виявляємо проблему, усуваємо її. Опалення автономне, не залежить від постачальників, ми самі можемо коригувати температурні режими у своїх приміщеннях»
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |
Выделите ей помещение в Управлении метрополитена,
так как она лежит на вашей территории и куча мусора уже 2 на 2 метра. Відповісти | З цитатою