Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 05 травня 2025
18:46

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Те, чого ніхто не міг зробити протягом 22 років: Борис Філатов розповів про перебіг добудови метрополітену у Дніпрі

Те, чого ніхто не міг зробити протягом 22 років: Борис Філатов розповів про перебіг добудови метрополітену у Дніпрі

У Дніпрі відбуваються перші за понад двадцять років зрушення у будівництві метрополітену. Про це міський голова Борис Філатов розповів в ефірі телеканалу NewsONE.

Також він назвав пріоритетом міської влади відродження муніципального електротранспорту.

«Метро – найскладніший інфраструктурний проект, що знаходився у латентному стані протягом останніх понад 20 років. Коли ми почали добудову, ніхто не знав «глибини» проблем, складнощів, пов'язаних з проектуванням, наприклад, із винесенням мереж. З невеликим запізненням ми перейшли до активної фази. Пішли вибухи. Наші турецькі підрядники привезли техніку з Катару та Болгарії. Будівництво метро ми зрушили з «мертвої точки». Це те, чого ніхто не міг зробити протягом 22 років», – зазначив Борис Філатов.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Блогер. Анархист.  (22.11.18 18:51): Метро это хорошо.
А состояние автотранспорта полный отстой.
Те автобусы которые появлялись на 66 ездят 2 а то 3 на маршруте.
155 ездят когда им выгодно!
Остальное микроавтобусы узкие в которых не пройдёшь. да и вообще не
приспособлены к перевозкам!Скоро группу в фейсбуке!Там водилы будут на себя смотреть! если бы ихпроверял ревизор он бы сказал категорически не рекомендую! соляркой в салоне воняет!
Відповісти | З цитатою
Злой Пацифист  (23.01.18 21:21): Никогда не понимал противников метро. Это или не малограмотные люди, или представители скотовозочного бизнеса. Ну с этими двумя категориями всё ясно. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
И ещё  (23.01.18 20:56): Достройка метро позволит снизить дотации на метро, так как пассажиропоток возрастёт. И кто там переживает за бабушек, напоминаю, что пенсия у них маленькая из-за того, что значительная часть населения официально получатет минималку, а пенсионная система у нас солидарная. так что за деньгами бабушек к неофициально работающим, в том числе и к маршрутчикам, которые этих бабушек из маршруток выгоняют. Відповісти | З цитатою
Студенкт  (23.01.18 20:52): При достройке метро до НГУ +1-2 станции на Парус на метро пересядут пассажири 1го трамвая-40 систем в одном направлении при интервале 1.5 минут, именно такой интервал у него с утра а это 157(вместимость 1го вагона)х2(количество вагонов)х40(количество систем) =12 560 человек в час в одном направлении+ пассажири 121го автобуса (интервал в час пик 4 минуты, полная вместимость около 175 человек, итого 2 625 человек в час пик в одном направлении) , часть пассажиров 122 и 40 маршрутки. А все деньги , потраченные на строительство вернуться в город в виде зарплат и налогов-строительные материалы, рельсы и многое другое производиться у нас. А реализация совместно с банками такого крупного проекта послужит сигналом для иностранных инвесторов-к нам можно инвестировать! Відповісти | З цитатою
Житель  (23.01.18 07:12): Да, я проехался, как-то в этом чудо метро, как по мне так нужна капитальная реконструкция того, что есть. Да и подвижной состав явно из 80-х, ржач, а не метро. Відповісти | З цитатою
нопо  (23.01.18 02:51): Одни критики. Почему не дали затопить? Відповісти | З цитатою
Иван  (23.01.18 02:38): Метро под проспектом нужно,чтобы убрать маршрутки!Поэтому,понимаю,что все негативные комментарии пишут заинтересованные люди! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Друг  (22.01.18 20:12): На последнем этапе к решению этой проблемы примазался.Ну прям герой! Відповісти | З цитатою
Ася  (22.01.18 18:36): Ждем окончания строительства!!! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Днепровец  (22.01.18 18:06): Не нойте, комментаторы, вам что ни новость то плохо; в самых хороших новостях вы всегда можете найти что-то плохое.
Развитие метро это супер! Поддерживаю и зауважаю полноценно после открытия хотя бы одной станции.
И ещё, Борис Альбертович, доделайте объездную, особенно 4 участок. (Съезд с Кадацкого моста и выезд на Криворожскую трассу)
Так держать, плюсую...
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1 2
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  На архітектурно-містобудівній раді Дніпра вибухнув гучний скандал (25)

•  Біг Тейсті йде з меню McDonald’s: українці ридають (13)

•  Скільки людей проживають в Україні: МВФ оприлюднив оцінку чисельності населення (12)

•  У Дніпрі біля будинку Органної музики Chery Tiggo влетіла у вантажівку: водія легкової автівки шпиталізували (8)

•  «У мене немає особистого «водоканалу», «електротранспорту» або «палаців дітей та юнацтва»: Мер Дніпра спростував заяви про рейдерське захоплення Палацу студентів (7)

•  У Дніпрі з палацу «Метеор» розкрадають металеві конструкції (7)

•  Мер Дніпра поконфліктував з ректором ДНУ через Палац студентів та Акваріум (7)

•  Ошукала роботодавця: поліція Дніпра викрила 27-річну зловмисницю (5)

•  Чи можна брати собак у магазини: думки мешканців Дніпра (опитування) (5)

•  З України не випускали відомої дніпровської адвокатеси. Що зараз? (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
60
аварійних ліфтів відремонтували у 2024 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті