|«« | «« | »» | »»| |
Нову виставку «Дивлячись у розриви ІІ» експонують у галереї «Артсвіт» та Центрі сучасної культури Дніпра, які розташовані на Крутогірному узвозі, 21-а.
Про нову виставку організатори розповідають:
«Одночасно на двох локаціях пройшло відкриття виставкового проєкту «Дивлячись у розриви ІІ», - у галереї Артсвіт та Dnipro Center for Contemporary Culture.
Це продовження виставки, що пройшла у Voloshyn Gallery в Києві влітку 2024 року. Проєкт є частиною виставкового циклу, присвяченого темі розривів у лінійній історичній оповіді та віднайденню нових зв’язків між мистецькими явищами в Україні.
«Дивлячись у розриви ІІ» зосереджує увагу на пейзажі, території, біотопі як альтернативах ідеологічно організованому «видовищу історії». Проєкт містить дві «виставки у виставці». Перша — «Острівці вразливого» — розповідає про чуттєвість, що не збігається з риторикою «незламності», але водночас існує поруч із нею в трансформованій війною дійсності. Друга — «Казка про рукавичку» — звертається до колекції галереї Артсвіт як до «ландшафту мистецтва», де художні твори утворюють щільну мережу зв’язків. Окремі об'єкти з-поза колекції реагують на її теми, збагачуючи наявний контекст.
Куратор виставки Нікіта Кадан у своєму проєкті розгортає ідеї української історії мистецтва як історії розривів, перерв, втрат, самоцензури, трансформацій та безнастанного руху. Він пропонує бачити виставку як фланерство ландшафтом катастрофи — не для того, щоб його класифікувати, а щоб бути в ньому, блукати й бачити зв’язки неочевидні, нецентровані, позбавлені ієрархії. Тут провінція не підпорядкована центру, а стоїть із ним нарівні; тут мистецтво розпадається на фрагменти, які самі створюють нову систему координат.
Проєкт ставить питання: що робити, коли твоя периферія стає епіцентром світової уваги — а потім знову зникає з радарів? Чи можлива нова мапа мистецтва, у якій розриви — це і є форма цілості?
«Ця виставка – про обумовлені страшними і веселими обставинами українського життя способи дивитись на мистецтво. Вона про те, як дивитись на мистецтво крізь призму "згорів сарай, гори і хата". Її, цю виставку, можливо прочитати як проєкт музею, в якому бажання утвердити владу через написання історії вже зазнало поразки. Чи як нестабільну систему, в якій "класичні", "сучасні", "маргінальні", "актуальні" автор_ки, опиняються за межами своїх звичних ніш та місць у класифікації. Як рухомий ландшафт мистецтва, який миттєво робить будь-яку мапу застарілою. Або як оповідь про вкрадене минуле, відтворена за його тінями та відлуннями, – із повною готовністю до того, що ці тіні таУвага: експозиція містить чутливий контент — оголені тіла, сцени війни та наслідки бойових дій.відлуння ошукають тебе й заведуть на манівці», — каже Нікіта Кадан.
Виставковий проєкт «Дивлячись у розриви» був ініційований Voloshyn Gallery в 2024 році. В галереї Артсвіт та Центрі сучасної культури у Дніпрі виставка реалізована у співпраці з Voloshyn Gallery (Київ) та Асортиментна кімната (Івано-Франківськ).
В межах виставки представлені роботи з колекцій галереї Артсвіт, Павла Мартинова, Voloshyn Gallery, Нікіти Кадана і Маєтку Олега Голосія та галереї TheNakedRoom».
Фото – галерея Артсвіт
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |