Заборгованість населення за послуги з централізованого водопостачання, водовідведення та за абонентське обслуговування постійно зростає.
З початку 2025 року вона вже збільшилась на 33,8 млн грн і станом на 1 липня 2025 року загальна сума боргу перевищила вже 799,7 млн грн.
Це критична ситуація, яка безпосередньо впливає на роботу підприємства: ускладнюється оперативна ліквідація аварій, відкладається оновлення застарілого обладнання, гальмується модернізація мереж тощо. І як наслідок може страждати якість та надійність водопостачання та водовідведення в усьому місті.
КП «Дніпроводоканал» проводить послідовну та активну роботу щодо зменшення заборгованості. Особливу увагу зосереджено на злісних боржниках, які протягом тривалого часу ігнорують договірні зобов’язання.
Таким чином тривала несплата змушує підприємство вдаватися до відключень від послуг (відповідно до постанови КМУ №1405 від 29.12.2023) та звернень до суду для стягнення боргів у примусовому порядку. Це вимушені заходи, які застосовуються заради підвищення платіжної дисципліни та стабільності водопровідно-каналізаційного господарства міста.
На підприємстві розуміють, що багато родин опинилися в складному фінансовому становищі та невзмозі сплатити одразу всю суму наявної заборгованості. Тому надається можливість реструктуризувати борг, звернувшись для цього до ТОВ «ЄРЦ КП» або до районних абонслужб. Контактна інформація доступна на сайті в розділі «Контакти».
Автор: Дніпроводоканал
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |