ШІ-асистент допомагає операторам. Це оптимізує роботу команди та покращує надання послуг.
У Дію інтегрували AI-помічника, який за перший місяць допоміг обробити 52% звернень у підтримку. Про це повідомив у вівторок перший віце-прем’єр-міністр - міністр цифрової трансформації Михайло Федоров у Telegram у вівторок, 29 липня.
"Понад 52% звернень у Дії вже обробляє АІ", - зазначив він.
Федоров вказав, що тим самим сьогодні Дія виходить на "новий рівень".
"Ми тотально інтегруємо АІ у всі процеси та працюємо над внутрішніми АІ-інструментами, які оптимізують роботу команди", - написав міністр цифрової трансформації.
За словами Федорова, у Дії уже працюють внутрішні AI-інструменти, які посилюють команду підтримки:
Нагадаємо, в Дії планують запустити онлайн-іспит на водійське посвідчення. Тим часом у застосунку вже доступна послуга заміни техпаспорта для власників автомобілів.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |