Встановлення таких нових конструкцій на вулиці Надії Алексєєнко викликало суперечки городян про те, чи вони дійсно необхідні на вулицях міста.
Не перший рік на проїжджій частині вулиць та проспектів Дніпра встановлюють такі обмежувачі швидкості. «Лежачих поліцейських» встановлюють біля шкіл, лікарень, жвавих пішохідних переходів, які не регулюються світлофором. Словом, там, де автомобілістам необхідно зменшити швидкість…
Такі нові конструкції вчора встановили на вулиці Надії Алексєєнко. Наголошуючи на цьому факті, у групі Urban Dnipro пропонують по-новому поглянути на доцільність подальшої установки таких конструкцій:
«На вулиці Надії Алексєєнко встановили «лежачих поліцейських» перед одним з пішохідних переходів.Ця вулиця знаходиться посеред житлової забудови, тому примусово заспокоювати рух авто тут конче необхідно.
Проте такий інструмент морально застарів і не відповідає ані сучасним вимогам, ані державним нормам.
«Лежачі поліцейські» дратують як водіїв, яким доводиться майже повністю зупинятися перед ними, так і велосипедистів, які хоч і їдуть повільно, проте і їм потрібно зупинитися.
Натомість в світі давно існує більш «прокачена» версія такої конструкції — це так звані «дорожні пагорби» або «берлінські подушки».
Вони розміщуються не по всій ширині проїзної частини, а лише посередині. Так велосипедисти можуть вільно їх об‘їхати, а водіям достатньо призупинитись та проїхати або чітко по краях подушки, або призупинитись та проїхати одним колесом по пагорбу з вимушеним «підскоком».
Віднедавна українські норми дозволяють влаштовувати саме таку конструкцію на заміну «поліцейським».
Хочеться, щоб і в Дніпрі почали впроваджувати більш сучасні та зручні інструменти примусового зниження швидкості».
Ця інформація викликала жваві суперечки серед городян. Більшість виступає за їхню необхідність, наводячи приклади європейських країн.
Фото Urban Dnipro.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |
Зато теперь понятно кого "благодарить" за новую разметку на Антоновича и пересекающих её улицах: регулируемые светофоры и тут тебе "зебра", а не разметка 1.14.2. Причем, для пешеходов нет светофора, а светофоры на перекрестках, которые на 10-15 метров от перехода, ещё и кустами да деревьями закрыты (тоже есть маньяки-"защитники"). Всё для пешеходов: выходит человек ничего не подозревая и тут же рискуешь быть раскатанным по асфальту Відповісти | З цитатою